” Terus mulut dia ngap ngap haha, lawaklah Bell.. ” – Netizen

Video Bell Ngasri Dius1k Oleh Ustaz Di Dalam Bas Ketika Ziarah Madinah Buat Peminat Terhibur. Reaksi Dan Ayat Bell Tu Kelakar. Aihh Kuat Betul Pen4ngan Barkoba Haha !!

Semalam Bell Ngasri ada berkongsikan video ketika dirinya berada di dalam pesawat. Ketika itu Bell masih belum tiba di Kota Madinah Al-Munawarah. Mengerjakan umrah bersama isteri tercinta, Bell banyak berkongsikan video di Instastorynya setelah tiba di sana.

Meninjau akaun Instagram Sinar_my, telah diulangsiar video yang dikongsikan oleh Bell. Ketika itu, Bell bersama jemaah yang lain berada di dalam kenderaan dan sedang mengikuti ziarah di sekitar Madinah. Ianya ditemani seorang ustaz untuk memberi penerangan sepanjang ziarah.

Ustaz ini memberitahu dia ingin mengajak jemaah untuk makan siang di sebuah ladang yang kenderaan mereka lalui. Mendengar ustaz mengatakan makan, reaksi Bell terhadap ayat ustaz itu membuatkan peminat tercuit hati.

Amb0i Ustaz pun pandai mengus1k Bell, Barkoba sudah insaf haha. Apa pun, itu hanyalah gurauan semata-mata untuk menghiburkan semua jemaah. Bell pun bukan main lagi sampai menelan air liur, jangan perang4i Barkoba masuk dalam badan sudah Bell haha.

Jom tonton video di bawah :

Reaksi spontan oleh Bell ini telah membuatkan peminat terhibur menontonnya. Banyak emoji suka ditinggalkan di ruangan komen. Antara komen-komen mereka :

” Terkono Bell Ngasri, ustaz Najib Jinggo memang macam tu haha. Barkoba cari port dkt medina nk mkn mana haha.. “

” Terus mulut dia ngap ngap haha, ad0i tak pernah tak lawaklah Bell ni. Yak yak yeayy jugak ustaz ni pun haha.. “

” Bibir pun dah terkumit kumat tu, dalam hati yak yak yeaahh haha. Barkoba barkoba, ustaz pulak yang banyak main ye Bell haha.. “

” Yak Yak yeaay terus Bell haha. Ikon bulan Ramadhan, p4ntang dengar makan si Barkoba ni haha. Suka tengok lawak.. “

” Ikon bulan puasa ni, barkoba yak yak yeayy.. Muka ada senyum, plastik hitam. Banyak main ustaz ni habislah Bell kena sakat haha.. “

” Dengar makan tengahari terus keluar muka lucu bell ni. dah kenapa mulut tiba-tiba telan air liur tu Bell haha.. “

” Ad0i barkoba sampai ke sana pun kena us1k ye. Pen4ngan barkoba si icon tak puasa haha. Terkena lagi Bell.. “

Us1k mengu1k menambahkan kemesraan antara jemaah umrah dan ustaz. Apa pun, Barkoba itu cuma lakonan semata-mata. Semoga Bell gembira berada di tanah suci dan dapat beribadat dengan tenang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar, ig Bell Ngasri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..