” Ko memang berani la br0. Salute la, haha.. ” – Fizo Omar

Video Black Hanifah Berleter Sikap Isterinya Buat Ramai Terhibur. Amboi Black, Belakang Kemain Lagi Berani, Bila Isteri Datang Terus Lain Jadinya, Haha Kelakar Lah Black !! 

Siapa sahaja pasti mengenali penyanyi popular ini yang lebih sinonim dengan panggilan Black Hanifah atau nama sebenarnya, Hanifah bin Md Hanafiah. Menerusi akaun Instagramnya, Black dilihat sering berkongsi kisah keluarganya dan menjadi bualan para peminat.

Terbaru, Black ada memuatnaik satu video yang memaparkan dirinya berkongsi kepada umum tentang layanannya terhadap isteri tercinta, Naquia. Tulis Black di kapsyen, menyatakan bahawa ini cara melayan isteri agar isteri tak0t.

Menerusi video, kelihatan Black telah menemani isterinya ke sebuah gerai makan. Namun sesudah isterinya turun dari kereta, Black mula ‘berleter’ tentang isterinya. Tetapi lain pulak gaya bercakapnya sesudah isterinya memasuki kereta.

Rata-rata yang sudah menonton video Black itu telah menyatakan bahawa terhibur mendengar leteran Black dan menyak4t bahawa Black hanya berani di belakang isterinya, sedangkan apabila isteri kembali masuk ke dalam kereta, Black bercakap dengan penuh manja.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, pelbagai respon diberikan para peminat dan rakan-rakan artis. Antara komen-komen menarik adalah :

” Hahahhahha. Ko mmg berani la bro. Salute la.. ” – Fizo Omar

” Amboi kemain h4ng noooo.. ” – Lah Ahmad

” Meh datang rumah, belajar.. ” – Tomok

” BOng0klah si itam nie, Cika, ko tepukkan muka sib0tak tu, hahaha.. ” – Didie Alias

” Kita laki kena teg4s bang, betoi dah tu bang cara abg tegoq tu. Cuma b1ni kita ja tak tak0t dengan kita, haha.. “

” Berani belakang je, ape barang. Haha suara kemain lagi tinggi bila bini tu tak ada, sekali b1ni mai, terus lembut lidah.. “

” Ini la brader beras dia beli, isteri basuhkan. Keghaih peghot aku punya gelak tengok kelaku hg, haha.. ” 

” Hahaha, kuangasam. Blkg bni je, ble bni maii lmbut jer ckpnye. Ko jgn bt pasal Black, dorng ni ada instinc tau.. “

” Hang nak tidoq luaq ka Black, ka dah kena tidoq dah lepas hg post video ni. Tak mas4lah, hg cari mas4lah noh, haha.. “

” Belakang h4ng berani la, ckp dpn-dpn aku nk tgk haha. Bini mai dan2 cakap elok no, wayang kuat hg Black, hahaa.. “

Amboi Black, teg4s betul cakap, tahu pun tak0t bila isteri datang. Apa-apa pun, video itu sekadar hiburan Balck buat tontonan para peminatnya. Semoga Black dan isteri terus kekal bahagia bersama anak-anak hingga ke akhir hayat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Black Hanifah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..