” Untungnya Wawa. Cantik sangat, kal4h bilik hotel.. ” – Netizen

Video Aeril Zafrel Buat Kej0tan Hadiah Dekorasi Bilik Tidur Untuk Isteri Tercinta, Wawa Zainal. Kalau Macam Ni Punya Cantik, Memang Tak Payah Tidur Hotel Lah Lepas Ni. Terbaik Aeril Tunaikan Impian Isteri. Teruja Betul Wawa Dapat Bilik Tidur Baru !!

Bagi yang mengikuti perkembangan pelakon Aeril Zafrel dan isterinya, Wawa Zainal pasti tahu mereka berdua adalah pasangan yang romantik. Ada sahaja video mahupun gambar Aeril dan Wawa di media sosial mendapat perhatian umum.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Aeril telah dimuatnaik satu video yang memaparkan Aeril telah membuat satu kej0tan buat Wawa. Tulis Aeril, beliau menunaikan impian Wawa yang menginginkan bilik tidur seperti hotel.

Malah dalam video itu, Aeril juga menyatakan hadiah yang diberikannya itu adalah untuk keselesaan isteri tersayang. Kelihatan wajah Wawa dalam video seakan terkej0t dan teruja setelah melihat hasil dekorasi bilik tidurnya yang baru itu.

Perkongsian video oleh Aeril itu telah mencur1 perhatian umum. Ramai yang memuji sikap penyayang Aeril kepada Wawa yang sentiasa memenuhi impian isterinya. Sehingga kini, video tersebut telah mendapat lebih 40 ribu tanda suka sejak ia dimuanaik beberapa jam yang lalu.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, rata-ratanya meluahkan rasa teruja mereka setelah melihat hasil dekorasi bilik tidur pasangan ini. Antara komen-komen menarik adalah :

” Allahu, terbaik sangat seorang suami yang mampu menunaikan segala kehendak isteri. In Shaa Allah lagi murah rezeki mereka. Cantik betul bilik tidur.. “

” Untungnya Wawa. Cantik sangat, k4lah bilik hotel. Malam ni tidur nyenyak lah Wawa ye dapat bilik tidur impian, hehe.. “

” Ya Allah, cantik gil4 lah. Bahagianya dapat macamni, Bertuah sangat2 Wawa, Aeril is perfect for you, moga till jannah.. “

” MashaAllah alhamdulillah cantiknya, kita yang tengok ni pun tumpang teruja sekali. Rezeki Wawa, bertuah sangat.. “

” Lagi cantik dari bilik hotel ni, hehe memang tak payah tidur hotel lah lepas ni, kat rumah pun selesa sangat.. “

 ” Ingatkan kita je ada keinginan macam ni. Nak rasa tiap tiap hari mcm kat hotel. Ser1us memang cantik sangat2 lah.. “

” Wowwww nice sangat ni, romantik lah Aeril semua yang isteri nak, dia akan cuba tunaikan, suami penyayang betul.. “

Happy betul Wawa dapat bilik tidur impiannya, semoga murah rezeki Aeril sentiasa membahagiakan isteri. Apa-apa pun, semoga hubungan rumahtangga Aeril dan Wawa ini akan terus kekal bahagia sehingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aeril Zafrel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..