” Dah bercucu kamu, comel jugak cucu macam nanny dia.. ” – Netizen

Mengucapkan Salam Nuzul Quran, Video Datin Anne Ngasri Bersama Cucunya Raih Perhatian Warganet. Alahai Neneknya Muda Lagi, Comel Sangat Cucu Anne !!

Datin Anne Ngasri dan adik beradiknya yang lain iaitu Bell Ngasri, Darling Ngasri dan Naszeli Ngasri antara nama yang dikenali dalam dunia seni negara. Dar4h seni yang mengalir dalam diri mereka diwarisi daripada kedua orang tua mereka.

Seringkali dipuji oleh peminat kerana wajahnya yang tidak dimam4h usia, Anne memang nampak awet muda. Baru-baru ini Anne ada berkongsikan moment ketika dia menghantar anak sulungnya ke asrama dan ramai yang mengatakan Anne seperti remaja sekolah.

Meninjau entry terbaru Anne di Instagramnya, telah dikongsikan beberapa keping gambar dan sebuah video yang memaparkan Anne bersama seorang bayi. Anne yang mengenakan telekung berwarna hitam nampak berseri-seri wajahnya.

Anne turut menulis di kapsyennya mengatakan bayi tersebut adalah cucunya. Dalam videonya juga, berulang kali Anne memberitahu itu cucunya. Wah cucu comel, kulit putih gebu macam neneknya juga.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan video seterusnya )

Sehingga kini, perkongsian oleh Anne ini mendapat lebih 300 likes daripada peminat. Antara komen peminat :

” SubhanAllah, dah bercucu kamu. Comel jugak macam nanny dia.. “

Untuk makluman, bayi tersebut adalah cucu sulung kepada abang Anne iaitu Naszeli Ngasri. Bayi comel ini diberi nama Adriel Idhen. Jadinya Adriel merupakan cucu saudara Anne. Memang comel sungguh, apatah lagi sudah pandai tersenyum dan memandang ke arah kamera seperti itu.

Muka sahaja nampak muda remaja tetapi hakikatnya sudah bergelar nenek Anne sekarang. Nenek yang g0rgeous dan jelitawan lagi. Apa-apa pun, salam Nuzul Quran juga buat Anne sekeluarga dan semoga ibadah puasa kali ini lebih mendapat keberkatan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anne Ngasri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..