” Balik Indo ? Em, emmm.. ” – Noor Nabila

Video Gelagat Jebat Jayden Sedang Bercerita Sesuatu Tentang ‘Kawan’nya Mencu1t Hati Warganet. Sampai Mummy Pun Naik Pen1ng Dengar Masal4h Jebat Ni, Haha Comel Je !!

Ada sahaja gelagat anak pelakon Sharnaaz Ahmad ini mencu1t hati ramai. Sudah menjangkau usia 4 tahun, Jebat Jayden sekarang sudah pun petah berkata-kata. Rupa parasnya juga semakin comel mewarisi kecantikan mummy dan kekacakan babanya.

Sharnaaz mahupun Nabila, kedua-dua mereka sering berkongsi gelagat terbaru Jebat di akaun Instagram. Jangan tahu, si kecil ini mempunyai ramai peminat yang setia mengikuti perkembangannya dari semasa ke semasa.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik srikandi.79, telah berkongsi satu video yang memaparkan gelagat Jebat sedang berborak bersama ibunya. Dilihat Jebat begitu bersemangat menceritakan sesuatu hal tentang ‘kawan’nya.

Gaya Jebat dalam video tersebut membuatkan yang menonton pasti terhibur. Jebat telah memberitahu yang ‘kawan’nya mahu pulang ke negara Indonesia. Sejurus mendengar cerita Jebat itu, kedengaran reaksi Nabila seperti terkej0t.

Jom tonton video di bawah ini :

Lagi video Jebat yang mencuit hati ramai :

Dah macam dengar cerita Sinetron lah pula gaya Jebat bercerita. Semakin membesar, makin l1ncah gaya si comel ni dan bijak pula tu. Untung Nabila dan Sharnaaz mempunyai pertama hati seperti Jebat Jayden.

Baru-baru ini, telah dikongsikan oleh Nabila beberapa gambar Jebat sedang mewarna lukisan batik. Perkongsian itu telah mencur1 perhatian ramai dan memuji Jebat mahir dalam mewarna. Apa-apa pun semoga Jebat terus membesar dengan sihat dan sentiasa membahagiakan kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Srikandi.79, Noor Nabila

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..