” Aww how sweet !. Happiest birthday my amazing sis Diyana.. ” – Fazura

Ucapan ‘Sweet’ Datuk Aaron Aziz Sempena Hari Lahir Isterinya, Datin Diyana Halik Raih Perhatian Peminat. Sweet Ucapan Datuk Aaron, Baca Pun Rasa Hati Berbunga. Selamat Hari Lahir Datin Diyana !!

Meninjau di akaun Instagram milik aktor kacak, Datuk Aaron Aziz telah berkongsi ucapan istimewa dan gambar sempena hari lahir isterinya, Datin Diyana Halik yang kini sudah menginjak usia 40 tahun.

Dalam titipan, Datuk Aaron telah menyifatkan Datin Diyana adalah sumber kekuatan untuk dirinya bagi menjalankan tanggungjawab sebagai ketua keluarga. Malah Datuk Aaron juga menyatakan isterinya itu sering mengingatkan untuk sentiasa berbuat baik kepada semua orang.

Selain itu, Datuk Aaron mennyatakan dia sangat kagum dengan sikap isterinya yang sentiasa bersabar dalam apa juga situasi yang melanda dan tidak pernah pun mengeluarkan kata-kata yang tidak baik kepadanya.

Posting oleh Datuk Aaron tersebut telah menarik perhatian peminat. Ramai yang memuji sifat romantik Datuk Aaron terhadap isteri tercintanya. Hingga kini ucapan Datuk Aaron sempena hari lahir isterinya telah mendapat lebih 7 ribu tanda suka sejak dimuatnaik ke Instagram.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

Di ruangan komen, rakan artis dan para peminat turut memberikan kata ucapan dan doa buat Datin Diyana. Antara komen-komen menarik adalah :

” Aww how sweettt. Happiest birthday my amazing sis Diyana.. ” – Fazura

” Aaawww, so true what you mentioned about D, she’s really one very beautiful person inside and outside I’ve know, love you.. ” – Fatimah Mohsin

” Awwww happy birthday kak.. ” -Shima Anuar

” Happy Birthday to my dearest Diyana Halik, Semoga panjang umur, dikurniakan kesihatan yang baik, dilimpahkan lagi rezeki dan hidup diberkati Allah.. “

” So sweet bro, Happy Birthday D. Semoga panjang umur, sentiasa dimurahkan rezeki dan diberikan kebahagiaan didunia dan diakhirat.. “

” Happy birthday to Datin, semoga dipermudahkan segala urusan dan juga dimurahkn rezeki selalu, dipanjangkn umur serta diberikan kebahagiaan dunia akh1rat.. “

” Sweetnya Datuk dengan wife, hehe baca pun rasa hati berbunga. Selamat hari lahir Datin Diyana, semoga terus bahagia bersama keluarga tersayang.. “

 “Barakallahfiiumrik. May the love showered to the whole family till Jannatul Fidausi ,insyaallah amiin.. “

” Sanah helwah Datin, didoakan agar sentiasa dalam limpah dan rahmat ALLAH dunia dan akh1rat, Aamiin.. “

Penuh bermakna ucapan Datuk Aaron buat Datin Diyana, memang sweet sangat. Apa-apa pun, di kesempatan ini kami dari Berita Kopak turut menngucapkan selamat hari lahir kepada Datin Diyana, semoga segala urusan Datin Diyana dipermudahkan dan terus bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aaron Aziz, Diyana Halik

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..