” Laa macam jalan dengan boyfriend je, besar dah anak teruna.. ” – Netizen

Video Noorkhiriah Bersiar-Siar Bersama Anak Lelakinya, Hudhaifah Tarik Perhatian Peminat. Dah Besar Panjang Anak Teruna Khiriah. Macam Adik Dengan Kakak Je. Maknya Comel Sangat !!

Pelakon Noorkhiriah sememangnya antara pelakon wanita yang disenangi ramai. Walaupun sering membawakan watak pembantu, namun penghayatan dan lakonan Khiriah men1nggalkan kesan di hati peminat.

Bergelar isteri kepada Azfaizul Ahtan, Khiriah sudahpun mempunyai 3 orang anak termasuk seorang anak angkat. Meninjau akaun Instagram Noorkhiriah, telah dikongsikan satu video Khiriah bersama anak sulungnya, Hudhaifah.

Panjang coretan Khiriah kali ini dan berkisar tentang anak sebagai amanah Allah. Benar kata Khiriah, ibu dan ayah adalah cerminan anak-anak. Bagaimana ibu bapa menunjukkan sifat dan tauladan kepada anak-anak, itulah yang akan dijadikan contoh.

Melihat akan anak dan ibu ini, nampak seperti adik beradik sahaja. Khiriah yang bertubuh kecil molek di samping anak terun4nya yang sudah tinggi lampai ini membuatkan Khiriah nampak comel sahaja. Maknya nampak macam anak remaja lagi.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Khiriah ini telahpun mendapat lebih 6 ribu likes daripada peminat setakat ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Salam Ramadhan Nor dan Joe. Besar dah anak teruna uolls. Semoga jadi anak yang soleh.. “

” Wah dah besar dah Hudhaifah. Mesti Yusof dan nur pun sama. Ad0i macam adik dengan kakak. Maknya comel kecik molek.. “

” Laa macam jalan dengan boyfriend je haha. Ibunya comel sangat, nampak macam adik beradik pun ye. kakak dengan adik, love sangat tengok.. “

” Kalau jalan jalan ni mesti orang ingat rakan sebaya atau adik beradik. Alahai comel jer mak. kecil molek jer.. “

” Laa ingatkan dua dua anak akak tadi. Maknya comel sangat macam anak remaja lagi. muda tang tang lagi nampak.. “

” La anak ke tu. Makaaihh macam couple, hehe maknya comel. dah besar dari ibu dia dah anak teruna ni.. “

” Dah besar, tingginya Hudhaifah. Kalah ibunya dah ye. Ibunya maintain remaja, awet muda kak khiriah ni.. “

Alahai kalau yang tidak tahu, tentu ingat itu bukan anak Khiriah. Bila anak-anak sudah besar panjang, maknya pun nampak macam adik sahaja. Apa pun, semoga Khiriah dan anak-anak sentiasa dalam lindungan Allah dan gembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noorkhiriah 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..