” Nasib tak ada orang kat belakang, kalau tak mau pengs4n baunya, haha.. ” – Netizen

Video Roy Azman Bersama Isterinya Sedang Berjalan-jalan, Namun Ada ‘Sesuatu’ Dilakukan Roy Buat Ramai Terhibur. Alahai Si Isteri Baru Nak Buat Video Sweet Sweet, Sekali Roy Bagi Sound Effect Terus Masing-Masing Ketawa !!

Pelakon Roy Azman ini sebenarnya memang seorang yang kelakar walaupun di luar drama. Kalau tengok akaun Instagramnya, banyak sangat video kelakar yang dikongsikan oleh Roy buat yang menonton pasti terhibur.

Terbaru, Roy ada memuatnaik satu video yang memaparkan dia bersama isterinya, Fyda Razali. Video tersebut telah dirakamkan sendiri oleh Fyda ketika mereka berdua sedang berjalan-jalan berpegangan tangan di suatu tempat awam.

Kedengaran perbualan awal Roy dan Fyda seperti mereka baru sahaja menikmati makan malam dan Roy telah menyatakan bahawa dia sangat kenyang selepas makan. Sempat Roy menyak4t isterinya agar melihat perutnya yang sudah pun membunc1t ke hadapan.

Namun perkara yang mencu1t hati adalah ketika video sedang dirakam, Roy telah terkent0t dan bunyinya boleh didengar hinggakan Fyda pun berdek4h ketawa melihat perang4i suaminya itu di tempat awam.

Di ruangan komen, ramai yang terhibur selepas menonton perkongsian video oleh Roy  dan pelbagai kata us1kkan diberikan kepada Roy. Antara komen-komen menarik adalah :

” Nasib tak ada orang kat belakang, kalau tak mau pengs4n baunya, haha. Kering betul Abg Roy ni, haha.. “

” Ad0i b1ni baru nak buat video sweet2, sekali dia bagi bau baik punya, hahaha. Roy2 kau ni memang kelakar betul.. “

” Jangan risau bang, saya tak dengar bunyi apa2 melainkan gelak tawa bahagia abg dan isteri tercinte jer, hehehehehe.. “

” Koj4q ko bang, kent0t bersep4h berdek4h isteri pun dengar.  Btw, bang dan kak memang beautiful couple, moga till jannah.. “

” Saya rasa isteri abg mesti pen1ng tgk abg asyik gelak. Tp best tgk abg berdua mcm ni , mabeles couple gitu.. ‘

” Ad0i lawak ar Abg Roy ni, jenis bunyi kent0t tak kawal otot2 p0nggung tu, betul2 bass sound, hahaha keras perut aku ketawa tau.. “

” Dengar bunyi angin kus kus bang, haha lawa betul lah isteri bang, manis. Bersemut skrin telefon saya tengok.. “

Roy dan lawaknya memang tak dapat dip1sahkan, dengan isteri pun sempat dia buat lawak. Apa-apa pun sweet betul tengok pasangan ini mengisi masa lapang bersama, betul lah cakap orang, isteri Roy ni memang cantik orangnya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Roy Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..