” Semua lawa, muka memang cantik dari kecil.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Beberapa Artis Wanita Semasa Kecil Yang Meraih Perhatian Ramai. Paling Mencur1 Perhatian Wajah Erra Fazira Semasa Kecil, Lain Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram Orkedreal, beberapa gambar ketika kecil selebriti terkenal di Malaysia telah dikongsikan. Antaranya ialah Emma Maembong, Erra Fazira, Neelofa, Che Puan Juliana Evans, Uyaina Arshad, Fazura, Zahirah Macwilson, Mira Filzah dan Siti Saleha.

Turut disertakan nama sebenar mereka berserta tarikh lahir. Jarang sekali kita dapat melihat wajah selebriti ketika kecil dan perkongsian ini telah meraih perhatian ramai netizen sehingga mencecah lebih 4 ribu tanda suka pada p0sting tersebut buat masa ini sejak ia dimuatnaik.

Kebanyakkan selebriti ini tidak banyak berubah wajahnya sejak dari kecil hingga dewasa namun wajah Erra nampak berbeza ketika kecil. Kesemuanya sememangnya terserlah kecantikannya sejak dari kecil lagi dan tidak hairanlah mereka membesar menjadi seorang wanita yang cantik.

Antara selebriti yang mempunyai dar4h kacukan ialah Che Puan Juliana Evans, Zahirah Macwilson, Siti Saleha dan Emma Maembong. Mereka mempunyai dar4h kacukan Inggeris sama ada di sebelah ibu atau pun bapa mereka.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, masing-masing mempunyai pendapat tersendiri mengenai kecantikan selebriti-selebriti ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Uyaina paling comel. Muka cantik dari kecik.. neelofa super cantik.. siti saleha muda lg rupa ye.. sume muka sama dari kecik cuma erra je lain sangat.. “

” Semua lawa.. muka tak sama masa kecil ialah erra.. Hahaha siti saleha k0rek hdung jgk min nak up.. Fatimah lain sngat ngn nama emma.ingat kan nama Emma btol.. “

” Semua cantik cantik tapi Fazura paling cantik jelita bidadari syurga Allah .. Fazura dari kecik tak brubah.. Fazura ni dari azali dah lawa.. “

” Neefola ngn gigi hadid nak nmpak sama lh.. Lainnya erra.. tp dh dewasa ni muka mcm anak dia.. Comel sangat-sangat.. “

” Cantik cantik bidadari syurga Allah.. erra fazira muka lain kecik dgn besar betoi kah.. Emma dgn siti saleha dr kecik mmg comel.. “

” Owh de jgk erk?? Yg baya2 KAKAK Sy…, Hehehhe.. semua cantik cantik.. kecik pula comel comel belaka.. “

” Erra fazura mantain cantik wlpn usia dh bnyk.. Emma & siti saleha comel nya.. Erra je yang muka dia beza dri kecil yg lain semua sama .. “

Antara gambar-gambar selebriti lain yang dikongsikan :

Comel dan cantik belaka kan selebriti-selebriti di Malaysia ini. Ada juga wajah mereka ketika kecil kini diwarisi oleh anak-anak mereka pula. Semoga kesemua selebriti ini terus berjaya dalam apa jua bidang yang mereka ceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Orkedreal, Emma Maembong, Uyaina Arshad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..