” Berbel1t lidah Asif nok kecek Cino, haha.. ” – Netizen

Video Asif Suhaimi Cuba Cakap Cina Dalam Filem 35mm Bikin Ramai Terhibur. Ad0i Slumber Je Asif Ni ‘T1bai’ Cakap, Ternganga Amoi Tu Dengar. Haha !!

Umum mengetahui remaja istimewa, Asif Suhaimi ini terkenal dengan lakonannya yang bersahaja dan kelakar menerusi Drama Spontan yang diarahkan oleh bintang YouTube popular iaitu Syahmi Sazli. Apa sahaja yang dilakukan oleh Asif pasti akan mendapat perhatian ramai.

Bahkan, Asif juga pernah dinobatkan sebagai Artis Komedi Paling Popular pada Anugerah Bintang Popular BH ke 34 dengan menew4skan empat lagi calon senior iaitu Jep Sepahtu, Shuib Sepahtu, Atu Zero dan Ain Edruce.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Daebakingz telah berkongsi satu video babak dalam filem 35mm yang dilakonkan oleh Asif bersama rakan-rakannya yang lain. Filem ini akan ditayangkan pada bulan Mei nanti. Dalam video pendek itu, Asif sedang berlakon babak bermain mahjong bersama dua orang wanita berbangsa Cina.

Namun melihat telatah Asif yang bersahaja cuba bercakap Cina buat yang melihat pasti mencu1t hati. Manakan tidak, sebenarnya Asif hanya hent4m sahaja bercakap bahasa Cina sedangkan Asif tidak tahu bertutur bahasa tersebut.

Tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur melihat lakonan Asif dan tidak sabar untuk menonton filem 35mm nanti. Antara komen-komen menarik adalah :

” Burung gpo tu Asif woi, berbel1t lid0h mu nok kecek Cino. Kemah Mie, dah supa filem international, padu doooh ar.. “

” Amazing tak sabar nk tgo. Tgok Asif kecek pun nk suko doh hahahaha. Hebat2 belaka semua pelakon, terbaik.. “

” Ni orang panggil kelakar semula jadi, tak dibuat2. Hahha karya Syahmi tak pernah mengecew4kan, tak sabar nak menonton filem ni.. “

” Lucu la hok ngelast kali tu, lain dari yang lain ley kategori hampir seakan xxxray lah Mie, perghhh cayalah.. “

” Alhamdulillah, pemula kepada industri vfx di negara kita. Part last tu doh selok suko kelakar molek ni filem ni.. “

” Hebat cakap mandarin last sekali tu, lawak Asif memang tak pernah tak kelakar lah, penat tau ketawa tengok, haha.. “

 ” Hebat mi,jadi pendekar mustar ko tu. Fuhhh 10juta tak lari cnfirm ni sebab Asif kecek cino, hahaha.. “

Kelakar lah Asif ni, tengok video ni pun dah tahu filem 35mm mesti menarik. Kalau melihat di akaun Instagram Syahmi juga turut berkongsi sedikit teaser filem tersebut dan mendapat pujian oleh orang ramai meskipun belum ditayangkan lagi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Daebakingz, Syahmi Sazli, Asif Suhaimi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..