” Lincah dia tu tak boleh bawak bincang betul, tercung4p mommy. Haha.. ” – Netizen

Farah Nabilah Kongsi Video Gelagat Anaknya, Andre Omar Ketika Sesi Photosh00t Buat Peminat Terhibur. Amboi Aktif Betul Andre, Let1h Mommy Nak Habiskan Photosh00t Macam Ni. Haha !!

Farah Nabilah antara pelakon yang menjadi tumpuan semenjak dari awal kemunculannya lagi. Menimang cahaya mata sulungnya bernama Andre Omar, Farah lebih banyak menumpukan perhatian kepada Andre berbanding aktiviti seni.

Meninjau akaun Instagram Farah Nabilah, telah dikongsikan satu video yang memaparkan suasana ketika Farah dan Andre bergabung dalam satu sesi photosh00t. Ini merupakan photosh00t mereka buat pertama kalinya.

Andre nampak begitu aktif dan lincah, berlari-lari ke sana dan ke mari, gelagat Andre membuatkan semua yang ada di situ terhibur. Anak sebesar Andre ini sememangnya suka meneroka apatah lagi berada dalam persekitaran baru.

Pelbagai cara dilakukan oleh Farah dan suaminya agar Andre boleh memberikan sho0t terbaik. Ad0i Andre, sampai berlari mommy di studio. Banyak akal betul Andre ni. Kesudahannya mommy dan daddy yang pen4t, haha.

Jom tonton video perkongsian di bawah :

Video telatah comel Andre ini telahpun meraih hampir 13 ribu likes daripada peminat sehingga kini. Rata-ratanya ger4m melihat kelincahan Andre dan antara komen-komen mereka :

” Cute sangat, super cute. It was a fun sh00ting with him around. Good job Dre, you are so cute and adorable.. “

” Kiut sangat awak ni Andre Omar. Both lovely, mommy cantik, Andre handsome and clever little boy hehe.. “

” Handsome little man, lincah betul Andre ni. Perlukan double triple energy ni. Sampai berlari-lari mommy haha.. “

” Hyperactive ni haha, asyik lar1 je comel ni. Letihlah mommy nak kena kej4r Andre haha. Dre ikut muka mommy sangat.. “

” Lihatnya cergas dan sihat anaknya. Syukur Alhamdulillah, makin besar makin comel Andre ni. Lincah dia tu tak boleh bawak bincang betul, tercung4p mommy haha.. “

” No wonder Fawa slim, Andre super aktif betul haha. Banyak akal sungguh handsome boy ni. Last-last mommy daddynya yang let1h nak habiskan photosh00t.. “

” Clever boy Dre. Orang baru dapat kaki, berlari je lah. Memang tak senang nak ambik gambar, asyik berlari ke sana ke sini haha. Bertabahlah mommy.. “

Comel sungguh Andre, mommy dengan daddy kena ‘bul1’ dengan Andre kali ini. Tentu cantik semua gambar photosh00t Andre dengan muka comelnya itu. Apa-apa pun, semoga Andre terus ceria dan lincah seperti ini selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Farah Nabilah 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..