” Ini memang biasa, anak kena bap4k pun mesti kena.. ” – Netizen

Video Isteri Achey Bocey, Anne Meneg0r Anaknya Membuat Rumah Bersep4h Buat Ramai Terhibur. Part Achey Membasuh Sesuatu Di Sinki Tu Win Sangat. Sekali Dengan Si Bapa Pun Kena Tempias Juga, Haha !!

Meninjau ke akaun Instagram isteri Achey Bocey iaitu Anne, p0sting Anne telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan keadaan di dalam rumah mereka yang bersep4h dan berselerak.

Anne telah menegur anak mereka iaitu Tiara Zinnirah kerana mainan Tiara berselerakan di atas lantai. Ketika memar4hi Tiara, Achey yang berada di situ juga turut terkena tempiasnya. Biasalah bila mar4h anak mesti bapa pun terkena, haha.

Achey yang sedang memcuci topi keledar di sinki membuatkan isterinya ‘mengomel‘ dan memintanya membasuhnya di luar. Namun apabila dinyatakan topi keledar itu kepunyaan isterinya, terus sejuk hati si isteri.

Perkongsian ini membuatkan ramai terhibur meontonnya. Ini kerana suasana sebegini adalah biasa apabila bergelar ibu. Apabila memar4hi si anak, orang-orang di sekeliling juga menerima tempiasnya terutamanya si suami.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memberikan emoji ketawa. Antara komen-komen lain yang diberikan oleh netizen :

” Biasa penyebabnya 1 je. Tp satu rumah kena mar4h.. terus tak jadi mar4h ye sis bila dgr helmet tu milik siapa.. “

” Kes1annya. Dgn Ayahnya sekali kena m4rah . Happy Family.. Mak² klu panggil nama penuh abisla…. siap² lubang kub0r le.. “

” Sekali semua kene seb4t. Biase klu ank buat sep4h yg tkde kena megena dalam hal tu pun kena sekali .. “

” S1an, laki tak bersalah pun kene mar3h.. Makin besar makin cantik, makin comel mcm mama dia.. Lepas berbuka kak bru memetir tk kurg pahala tgh2 p0se ni haha ..” 

” Hahahaha. Sama lah kita kak oii. Start pagi, malam baru boleh tutup mulut.. Sllu mmg gitu.. Klu mrh ank, mmg bap4k nyer kne tempias skli.. “

” Biasa mmg gitu… klu mar4h anak mesti bapaknya sekali br afdhol.. Anak kedua saya sebiji macam ni, kita memetir dia senyum gelakkan kita je.. “

Walaupun Anne memar4hi anaknya, wajah Tiara tetap cool dan tersenyum jer. Wah, Tiara tak tak0t ke dengan mama yang ‘ memetir ‘ tu. Semoga Achey dan isteri, Anne terus bahagia hingga ke jannah dan berkekalan jodohnya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anne Achey

BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..