” Perghh hilang gar4ng mummy, manja terus.. ” – Netizen

Video Mas Idayu Bersama Bakal Suaminya, Sufian Isa Raih Perhatian Peminat. Alahai Semakin Manis Dan Berseri-Seri Mommy Sekarang. Ini Baru Muka Mommy Happy !!

Beberapa hari yang lepas, peminat seni tanahair diwar-warkan dengan berita penyanyi Mas Idayu bakal berkahwin tidak lama lagi. 15 tahun bergelar ibu tunggal, Mas Idayu memilih Sufian Isa yang juga merupakan Penerbit Eksekutif di TV3.

Meninjau akaun Instagram Mas Idayu, telah dikongsikan satu video terbaru yang memaparkan Mas Idayu bersama Sufian. Ini adalah kali pertama Mas Idayu berkongsikan gambar-gambar mereka bersama sejak tersebarnya berita pernikahan mereka.

Sama cantik sama padan, jelas kelihatan rasa bahagia dan gembira di wajah pasangan ini. Jarang dapat melihat Mas Idayu berwajah manis sebegini. Orang sedang bahagia, apatah lagi bakal bergelar raja sehari, memang nampak semakin berseri-seri.

Kapsyen Mas Idayu juga ringkas namun menarik. Wah mommy, ‘jawapan daripada doa-doaku’ lagi. Memang terjawab sudah segalanya. Peminat juga turut gembira melihat Mas Idayu happy seperti ini. Muka pun sudah nampak seiras mommy dan bakal daddy ni.

Jom tonton video di bawah :

Hampir 8000 tanda suka telahpun dicatatkan untuk posting oleh Mas Idayu setakat ini. Ramai juga yang mengus1k Mas Idayu dan antara komen-komen peminat :

” Mommy dah happy ada daddy hehe. Weeweett suka suka suka. Tahniah kak masidayu bakal mendirikan masjid. Moga suami akak menjadi suami yg soleh pimpin akak dan keluarga ke syurga. Amin.. “

” Mummy, happy for you. Tahniah mummy, sweet la. Muka mummy iras iras abang pianlah. Semoga berkekalan hingga ke jannah mummy.. “

” Alhamdulillah akh1rnya. arghh sweetnya, jelous lah macam ni. Tak sabar nak makan nasi minyak mommy dan daddy hehe.. “

” Ya Allah sweetnyaaaa Mmy dgn daddy ni. Bermulalah kisah cinta yg sngt2 indah dan romantis. Semoga bahagia hingga ke jannah. Aamiin.. “

” Perghh h1lang gar4ng mummy, berseri-seri terus. semoga mummy berbhagia hingga akhir hayat. amin… love u mummy.. “

” Alolo sweetnya, sus4h tau nak tengok mummy senyum macam ni. Kami fan excited ter0k, tak sabar tunggu majlis mummy.. “

” Penuh cinta, bersemut screen handphone kami mummy. Manja kali dia terus, semoga bahagia till jannah. Semoga dipernudahkan segala urusan mummy.. “

Bahagia mommy, tumpang bahagia juga peminat yang melihatnya. Semoga kebahagiaan ini berkekalan sehingga ke jannah dan didoakan segala perancangan menuju ke hari bahagia berjalan dengan lancar serta dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mas Idayu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..