” Big girl dah, pretty like mommy.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Sulung Dynas Mokhtar Yang Kini Berusia 12 Tahun Raih Perhatian Peminat. Wah Memang C0py Paste Wajah Mommy, Cantik Dan Manis Orangnya !!

Datin Dynas Mokhtar merupakan seorang pelakon yang mula membina nama dalam industri hiburan sejak tahun 2002 lagi. Dynas mempunyai tiga orang cahaya mata di mana dua daripadanya hasil daripada perkahwinannya yang pertama.

Meninjau ke akaun Instagram, Dynas ada memuatnaik gambar anak sulungnya bernama Khyra Khalyssa. Dengan kapsyen ‘ Dynas Junior? ‘, wajah Khyra sememangnya saling tidak tump4h seperti ibunya.

Untuk rekod, Khyra dilahirkan pada 24 April 2010. Kini usia Khyra sudah 12 tahun. Dynas jarang berkongsi gambar anak-anaknya di media sosial, sesekali Dynas berkongsi pasti menjadi perhatian ramai peminatnya.

Ramai yang tidak menyangka bahawa anak sulung Dynas sudah meningkat remaja. Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 400 tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Khyra juga dilihat pandai bergaya seperti ibunya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Ramai yang memuji kecantikan Khyra yang seperti ibunya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Besar already.. Pretty like mummy.. cantik sangat.. mewarisi kecantikan mommy sangat ni.. pandai khyra bersolek.. “

” Uishhh big girl sudahhhh.. Her eyeliner on point at her age and im at 25 cant even draw my eyeliner symmetrically.. “

” So pretty khyrakhalyssa, Big girl dah so beautiful..  semoga menjadi anak yang solehah, betwwen cantik khyra makeup.. “

” So cute Khyra.. khyrakhalyssa0 u and myiesha planned something for us ya ? Raya Lockdown.. stay safee.. “

” So beautiful your girl.. harap dapat jumpa nanti.. semoga menjadi anak yang berjaya Khyra.. so cute like mummy.. “

” OMG so Beautiful Khyra. she already grow up so beautiful like her mummy.. stay beautiful baby girl khyra.. “

” Wah, dah besar ye anak sulung dynas.. sebijik muka mommy ni.. dah besar nanti mesti macam mommy jugak.. “

Bak kata pepatah, ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Khyra banyak mewarisi wajah dan kecantikan Dynas. Semoga Khyra membesar menjadi anak yang berjaya dalam pelajaran dan menjadi anak yang membanggakan ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dynas Mokhtar

BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..