” Sweetnya Alif Hadi dan Yasmin Hani serta anak-anak.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Mesra Alif Hadi Bersama Anak-Anak Yasmin Hani Raih Perhatian Peminat. Wah Rapat Dan Manja Betul Semua Dengan Alif. Muka Yasmin Pun Nampak Happy Je. Doakan Yang Baik-Baik !!

Yasmin Hani antara pelakon wanita cantik yang popular dalam dunia seni tanahair. Yasmin sebelum ini memaklumkan tentang perp1sahannya dengan bek4s suaminya, Shahrin Razali. Perkahwinan ini memberikan mereka 2 orang anak iaitu Noah Ismail Wong dan Eissa Elzander Wong.

Meninjau akaun Instagram Yasmin Hani, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan Yasmin bersama anak-anaknya ini keluar berbuka puasa di Majestic Hotel Kuala Lumpur bersama pelakon kacak, Alif Hadi.

Ungkap Yasmin di kapsyennya, mereka sangat seronok berbuka puasa semalam dan hari ini suasana lebih santai dipilih. Yasmin turut berharap agar semua orang dapat peluang berbuka puasa bersama insan tersayang.

Melihat dari gambar-gambar yang dikongsikan, terpancar kegembiraan di wajah anak-anak Yasmin. Kelihatan mesra dan manja sahaja dua beradik ini ketika bersama Alif. Apa mungkin bakal daddy baru Noah dan Eissa, itu antara gurauan peminat.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini telahpun mencur1 perhatian peminat. Ramai yang suka melihat keakraban Yasmin dan Alif dan antara komen-komen peminat :

” Glad to see you guys there too yesterday. Lovely picture and nice sh0t. Alhamdulillah, selamat berpuasa kakak sayang.. “

” Nampak sesuai lak dengan pelakon ni hehe. Hi daddy Alif, sweet escape. Sweetnya Alif Hadi dan Yasmin Hani serta anak-anak.. “

” Senyum sampai ke telinga tengok gambar ni. Kalau jodoh ada, kita diakan yang baik-baik. Sweet sangat.. “

” So sweet and so cute. Masing masing single, ada jodoh tak ke mana. Nampak sepadan tu. Doa yang baik baik untuk diorang berdua, insha Allah.. “

” Moga ada sinar dan kebahagiaan baru, wish you always happy h0t mommy Yasmin Hani. We love what we are seeing.. “

” Soal jodoh kita tak tahu, surely semua orang nak yang terbaik dan bahagia. Moga ada jodoh kalian berdua, nampak serasi sangat.. “

” Salam ramadhan Yasmin Hani. Fuh colour grade dia lain macam ahh Alif Hadi. Is this real Alif Hadi. So sweet dengan anak-anak.. “

Anak-anak happy, mommy nya pun nampak happy. Andai berjodohan, didoakan semoga segalanya dipermudahkan untuk Yasmin dan Alif. Doakan yang baik-baik. Apa-apa pun, selamat berpuasa dan stay safe selalu walau di mana berada.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Yasmin Hani, IG Alif Hadi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..