” Sebiji gaya arw4h Abam bila dia buat muka cheeky, haha.. ” – Netizen

Video Terbaru Gelagat Anak Arw4h Abam Bocey, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey Disak4t Ibunya Kerana Tak Berpuasa. Alahai Makin Comel, Gayanya Saling Tak Tump4h Seperti Arw4h Abam !! 

Pasti ramai yang mengenali anak arw4h pelawak terkenal, Abam Bocey iaitu Syed Uthman Hamzah Al-Juffery. Kini si kecil ini sudah pun berusia 2 tahun lebih dan semakin bijak serta petah berkata-kata.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Hidayah, telah berkongsi video terbaru gelagat Hamzah. Menerusi video tersebut, kelihatan Hamzah sedang makan aiskrim dan disak4t oleh ibunya kerana dia tidak berpuasa.

Kongsi Hidayah pada kapsyen, pada hari pertama berpuasa Hamzah tidak berpuasa dan meminta untuk makan aiskrim. Perkongsian video terbaru gelagat Hamzah itu telah mencur1 perhatian dan mencuit hati ramai yang menontonnya.

Ada yang menyatakan gaya Hamzah ketika disak4t oleh ibunya saling tidak tump4h seperti gaya arw4h Abam. Hingga kini video Hamzah sedang makan aiskrim telah mendapat tanda suka lebih 6700 dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian video Hamzah dan memuji kecomelannya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Sebiji gaya arw4h Abam bila dia buat muka cheeky, haha. Ger4m lah tengok bud4k comel ni makan, aiyooo tak puasa.. “

” Halu pulis, ade bdk name Hamzah tak p0se ni, amboi biasa dia tu, hahahahahaa. Kemain lagi dia makan aiskrim, layan betul.. “

” Hamzah cayunk tak p0se ya mamam icecream. Dapnya ya mamam, aunty nak cikit bole, Hamzah encem la dh besar.. “

” Hamzah kant0i tak puasa erh. Btw comel nya anak arw4h Abam ni, badan pun semangat. Semoga Hamzah jadi anak yang baik.. “

” Teringat kt arw4h Abam, ikut ayah nyer btul lah Hamzah ni. Alahai makin besar, makin comel muka tu, hehe.. “

” Bila part dia buat muka comel, terus terbayang muka arw4h bapanya. Pengubat rindu ibu kpda arw4h bapanya.. “

” Sebiji lah gaya dan muka Abam, hehehee gaya tu memang sama sangat. Sedap tengok Hamzah makan aiskrim, tergug4t iman acik, hheheee.. “

Sekejap je Hamzah dah besar, makin comel. Berselera betul dia makan aiskrim yer. Apa-apa pun, semoga Hamzah terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik serta soleh buat ibu dan arw4h bapanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hidayah_hamzahh

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..