” Lawak reaksi Mawi, dia hulur mikrofon pada orang yg tepat. Haha.. ” – Netizen

Video Mawi Menyanyikan Lagu Seroja Di Sebuah Majlis Perkahwinan. Namun Reaksi Mawi Yang Terkej0t Mendengar Suara DD Chronicle Menyambung Lagu Itu Raih Perhatian Warganet. Terus Menjer1t Mawi, Memang Padu Habis Lah DD !!

Nama penyanyi Mawi pada sesuatu masa dahulu memang menjadi satu fen0mena. Slogan Mawi world juga sering didengar dan membuatkan ramai yang merasakan Mawi ini mempunyai satu aura yang luar biasa.

Namun, meskipun tidak berapa aktif di kaca televisyen dan kemegahan namanya tidak seperti dahulu, Mawi masih mempunyai peminat-peminatnya tersendiri yang setia mengikuti perkembangannya dari semasa ke semasa.

Meninjau di akaun Instagram milik ddchronicle atau namanya Didi Sulaiman telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya telah hadir ke satu majlis perkahwinan. Dalam majlis tersebut Mawi turut membuat persembahan dengan menyanyikan lagu Seroja.

Menjadi perhatian ramai adalah ketika Mawi menghulur mikrofon kepada DD untuk menyambung menyanyikan lagu Seroja, reaksi Mawi seakan terkej0t ketika mendengar suara DD ketika menyanyi lagu tersebut.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, pelbagai respon telah diberikan warganet dan rata-rata mereka terhibur setelah menonton video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Hahahahahaha lawak tengok reaksi Mawi, dia s4lah orang bagi mikrofon lah. Padu ter0k suara Dd, hebat ar.. “

” Dia hulur mic pada orang yg tepat, Dd boleh ft Mawi nanti buat lagu. Hebat ar, menjer1t Mawi dengar suara Dd.. “

” Perghhh, patutlah taknak masuk big stage. Tak0t yg lain tak ley cari makan. Mantap bang DD kita, terbaik.. “

” Nasib Mawi tak suruh cover smp habis bang, nanti tak ley cri makan lah, adehhh kelakar lah, tapi memang sedap suara bang.. “

” Rasa Mawi tak perasan lah Dd ni sape, haseymennn, silap lah bagi mic tu, hahaha makanan Dd je, huhuhu.. “

” Mantap bang sifu wlpun sikit memang gemersik betul suara. Mana tahu nanti Mawi ajak buat album sekali.. “

” Sekali termenunglah member, hahaha merem4ng woo dengar suara bang. Padu habis gabungan Mawi dan Dd.. “

Memang padu habis lah. Nama Dd Chronicle ini tidak perlu lagi diperkenalkan kerana rata-rata warganet sudah mengenali siapa dirinya. DD sering melakukan pelbagai video parodi kelakar di laman media sosial dan membuatkan ramai tidak kering gus1 ketawa dengan lawaknya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ddchronicle, Cahayaasmawi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..