” Fuhh, dia punya english bukan biasa-biasa.. ” – Netizen

Petah Bercakap, Netizen Puji Cara Pertuturan Bahasa Inggeris Anak Stacy Anam, Eshaal. Wah Hebat Lah Slang Bahasa Inggeris Eshaal. Tak Pernah Dengar Eshaal Speaking Sebelum Ni, Biasa Dengar Cakap Loghat Sabah Je !!

Eshaal merupakan cahaya mata pasangan selebriti, Akim Ahmad dan Stacy Anam. Untuk rekod, Eshaal dilahirkan pada 17 Februari 2017 dan pada tahun ini usia Eshaal sudah mencecah 5 tahun. Eshaal juga antara si cilik yang sering menjadi perhatian di media sosial.

Meninjau ke akaun Instagram, satu video terbaru Eshaal pergi memancing ikan telah dikongsikan. Video yang berdurasi 2 minit 30 saat ini telah mencur1 perhatian ramai kerana Eshaal dilihat sangat hebat berbahasa Inggeris.

Ini merupakan kali pertama netizen mendengar Eshaal bertutur dalam bahasa Inggeris berbanding video-video sebelum ini Eshaal banyak bertutur dalam loghat Sabah. Eshaal juga dilihat begitu teruja untuk pergi memancing.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 6 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Eshaal juga tidak tak0t untuk memegang ikan yang ditangk4pnya. Agak-agaknya berapa ekor ikan Eshaal dapat tangk4p tu yer ?

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai memuji kepetahan Eshaal bercakap dalam bahasa Inggeris. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Fuhh, dia punya english bukan biasa-biasa..  kakak pun kalah eshaal.. bijaknya anak kimcy ni .. mulutnya l1ncah sangat.. “

” Pandai sudah cakap sabah bah, sekarang cakap english pun hebat . Good girl, keep it up.. bagus betul sumandak kecil ni.. “

” Macam first time dgr kau speaking shall.. steady la kau shall.. banyak dapat ikan tu.. well done.. comel lah eshaall.. “

” Lancar betul english eshaal. Suka saya dgr dia bercakap.. got that accent . Nanti besar mesti karakter eshall ni jenis cute je dan sempoi.. “

” Her english is so good.. comel.. bukan gulung bah gamam.. kasi pusing bilang . Nasib eshaal faham.. good girl.. “

” Mancing tak leh cakap eshaal nanti ikan lari.. pandai lagi eshaal memancing dari saya.. boleh la bikin goreng buka puasa kan .. “

” Macam muka stacy la eshaal ni.. comel g1la si sumandak.. her language so good. Kagum sangat dengan eshaal .. “

Menarik bukan video yang dikongsikan oleh Eshaal. Bahasa Inggeris Eshaal pun hebat, ada slang gitu. Semoga Eshaal membesar menjadi anak yang baik, solehah serta berjaya di dunia dan di akh1rat. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Beyshal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..