” Wow junior, sebijik mak ayah masa zaman muda dulu.. ” – Netizen

Berbuka Puasa Bersama, Gambar Norman Hakim Dan Erra Fazira Buat Peminat Mengimbau Kenangan Filem P4srah. Yang Turn Gambar Anak Dar4 Dan Anak Teruna Tu, Ehem Ehem. Ada Peluang Berbesan Ni !!

Pernah beberapa kali bergandingan di dalam filem dan drama, Norman Hakim dan Erra Fazira sememangnya akrab sejak dahulu lagi. Mereka juga pernah berkerja bersama-sama sebagai hos rancangan bual bicara, Mingguan Wanita.

Meninjau akaun Instagram Norman Hakim, telah dikongsikan beberapa posting yang memaparkan Norman bertemu Erra untuk berbuka puasa bersama-sama. Ianya turut disertai oleh Memey Suhaiza, anak lelakinya Danish Hakim dan juga anak perempuan Erra, Engku Aleesya.

Kata Norman, sudah 3 hari berturut-turut dia bermimpikan sahabatnya ini dan rezeki dipermudahkan untuk berbuka puasa bersama. Melihat akan Norman dan Erra, ramai yang teringat pada filem lakonan mereka, P4srah.

Salah satu posting Norman juga ada menyebut mengenai Hafsham dan Farah Diba dalam filem P4srah ketika remaja. Wah nampak sesuai pula bila Danish bergambar dengan Aleesya. Ada chance nak berbesan katanya peminat.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian oleh Norman ini telah mendapat perhatian daripada peminat. Ramai juga yang mengus1k Danish dan Engku Aleesya. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Boleh berbesan ni Norman Hakim dan Erra… Danish dengan Aleesya macam Norman Hakim dan Erra Fazira muda muda.. “

” Boleh buat P4srah 2 versi anak anak pulak, haha sebijik love sangat tengok Danish dengan Aleesya. Ngam dah tu bang Norman.. “

” Amb0i sesuai, ngam sangat dah ni bang Norman. Sesuai buat menantu hehe. Comel lah anak dar4 dengan anak teruna ni.. “

” Ok kita l0ck yang ni hehe. Comelnya lah sebijik macam Norman dan Erra masa muda. Sepadan lak tengok.. “

” Wow junior, sebijik mak ayah masa zaman muda dulu. Dah tak p4srah lah kalau macam ni hehe. Boleh berbesanlah nanti.. “

” Mengimbau kenangan Farah Diba dan Sham sangat ni. Comelnya mimpikan sahabat, Keluarga 69 ehhh nak rapat kan ukhwah lagi jadi besan abg norman n kak erra.. “

” Eh bakal berbesan ke ni haha. Farah Diba dan Hafsham reunion, cute sangat. Sama betul gaya ayah mak dengan anak-anak.. “

Sekadar us1k mengus1k peminat untuk Norman dan Erra. Apa pun, memang nampak comel bila Norman junior dan Erra junior bergambar bersama. Semoga ik4tan persahabatan ini berkekalan sampai bila-bila dan selamat berpuasa untuk Norman dan Erra.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Norman Hakim, IG Erra Fazira

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..