” Halah halah ger4mnya, macam makan jagung eh awak.. ” – Netizen

Gelagat Anak Ayda Jebat, Ana Nayla Mencuit Hati Peminat. Amb0i Ana, Bukan Main Lagi H1sap Jari Kaki Tu. Nak Adik Ke Tu Ana Nayla !!

Kelahiran Ana Nayla menambahkan kebahagiaan dan kegembiraan Ayda Jebat dan Nabil Mahir. Si kecil ini yang sudahpun dibukakan akaun sosialnya atas nama Ana Nayla Official sehingga kini  telahpun merekodkan seramai 104 ribu followers.

Meninjau entry terbaru di akaun Ana, telah dikongsikan satu video baru yang memaparkan gelagat Ana ketika sedang berbaring di atas katil. Ana kelihatan menarik jari kakinya dan memasukkannya ke mulut lantas mengh1sap jari comelnya itu.

Mit0s orang tua, bayi jika menghisap jari kaki sebegini petanda inginkan adik. Namun sebenarnya bayi sedang merangsang otaknya untuk berkembang. Ianya biasa bagi bayi seawal usia 4 bulan untuk membuat perbuatan sebegini.

Dengan kapsyen tertulis ‘ I like to eat my kaki ‘, gelagat Ana dengan muka tersengihnya itu membuatkan peminat menjadi ger4m. Alahai Ana, muka cute iras betul dengan mommy seperti melihat Ayda dalam versi bayi.

Jom tonton video di bawah :

Tergelak Ayda melihat Ana sebegini, kena pula dengan muzik latar yang digunakan dalam video tersebut. Antara komen-komen peminat :

” Morning Ana syantik, comel sangatlah bud4k mata bulat ni. Kena bagi puting ni, tak elok g1g1t kaki Ana sayang.. “

” Cute mata bulat, uishh yeyek la dik. Emm nak adik iya Nayla haha, dapat adik lagi tu mommy. Comelnya tarik kaki sendiri.. “

” Comelnya mata bulat, muka bulat. Rambut tu bila nak tumbuh sayang hehe. Saya nak adik la mommy daddy.. “

” Bulat mata hitam tu. Mintak adik lagi tu Ayda Jebat haha. Mommy daddy kena get ready la tu, Ana dah bagi hint lah haha.. “

” Halah halah ger4mnya, macam makan jagung eh awak. Ana mintak adik lah baru ada kawan nak main lepas ni haha.. “

” Kalau baby eat kaki maknanya dia nak adik tu haha. Mommy and daddy standby okey. Comel sangat baby Nayla ni, ger4m tengok.. “

” Yeayy Nayla nak dapat adik yaa, bersungguh betul h1sap kaki tu Ana Nayla haha. Ger4m kita tengok, nampak selera betul dengan kaki sendiri haha.. ” 

Ana Ana, manalah peminat tidak ger4m melihatnya. Dengan mata bulat dan senyum manis tu, lagi bertambah cute. Semoga Ana Nayla sentiasa dalam lindungan Allah, membesar dengan sihat dan jadi penyejuk hati mommy daddy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ana Nayla, IG Ayda Jebat, IG Nabil Mahir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..