” Ger4mnya tengok tangan dia, berketul-ketul.. ” – Netizen

Gambar Terkini Anak Dayana Roza, Astrid Raheeya Buat Ramai Peminat Ger4m. Wah, Comel Dan M0ntelnya Astrid !!

Astrid Raheeya merupakan permata hari selebriti, Dayana Roza bersama dengan suaminya, A’dale Adham Ayahudin. Untuk makluman, Astrid dilahirkan pramatang pada 20 Julai tahun lalu. Namun kini Astrid membesar dengan begitu sihat.

Meninjau ke akaun Instagram, Dayana ada berkongsi beberapa keping gambar terbaru Astrid yang kini sudah pun berusia 8 bulan. Astrid dilihat sangat comel dengan gaya rambutnya diik4t satu seperti pokok kelapa.

Apa yang membuatkan ramai peminat ger4m melihat Astrid ialah kemontelan Astrid. Lihat sahaja lengan Astrid yang berketul-ketul. Sesiapa sahaja akan berasa ger4m melihat Astrid yang membesar dengan begitu bersemangat sekali.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 2 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Dayana sering juga berkongsi perkembangan anaknya di akaun Instagram miliknya ini untuk tatapan para peminatnya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Ramai peminat merasa ger4m bila melihat wajah comel Astrid. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Hi cute & adorable Astrid.. ya Allah, tangan dia berketul ketul.. baby astrid ni minum susu apa ye kak dayana roza.. “

” Tomeinya awk cute girl Astrid.. Subhanallah.. comelnye awak syg.. tu tangan ke roti buku tu.. ger4m auntie tgk.. “

” Yg atas kepala tu pokok kelapa ke capteh? Gebu nye . Comey ja tocang pokok nyoiq.. rasa nak g1g1t lengan yang gebu gebas tu.. “

” Eee so cute, please jangan cepat besar.. Kita selalu tgk awak.. smpai kita mimpi jln2 dgn awak lah hihi semoga sihat selalu .. “

” Ya Allah ger4mnya tgk tgn dy.. ketul2 mcm michelin.. janganlah kurus, biarlah m0ntel.. minum susu apa astrid ni.. “

” Dahlah gebu, comel pulak tu.. MasyaAllah comelnyaa baby, dengan tocang pokok kelapanya… ger4m tengok lengan dia.. “

Comel sangat Astrid ni. Agaknya Astrid minum susu apa ye. Apapun semoga Astrid Raheeya membesar menjadi anak yang baik serta solehah dan menjadi anak yang berjaya bukan sahaja di dunia malah juga di akh1r4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dayana Roza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..