” Macam chinese look, besar nanti mesti cantik.. ” – Netizen

Intan Ladyana Akhirnya Kongsi Gambar Anaknya Untuk Tatapan Peminat. Alahai Comelnya Baby, Kecik-Kecik Lagi Dah Cantik. Nama Pun Ringkas Dan Cukup Indah !!

Umum mengetahui pelakon cantik, Intan Ladyana telah selamat bersalin anak sulungnya pada 31 Januari 2022 yang lalu. Berita gembira itu telah dikongsikan oleh suaminya, Harris Alif menerusi akaun Instagram.

Namun selepas itu, Intan dan Harris tidak berkongsi wajah penuh permata hati mereka untuk tatapan umum. Peminat tertunggu-tunggu bila agaknya pasangan ini akan memuatnaik gambar anak mereka.

Baru sebentar tadi, Intan telah berkongsi gambarnya bersama Harris dan anak perempuan mereka. Mereka bertiga mengenakan busana yang berwarna putih. Di kepala si cilik kesayangan pasangan ini turut dihiasi dengan headband berbunga.

Intan turut mengumumkan nama puteri comel mereka iaitu Evie Khadeeja. Nama yang cukup ringkas dan indah sekali, sesuai dengan si empunya diri. Alahai comelnya Evie Khadeeja, cantik seperti ibunya juga.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Baru setengah jam dimuatnaik ke Instagram, perkongsian Intan telah meraih lebih 1 ribu tanda suka dan dihuj4ni dengan ucapan tahniah. Rata-rata rakan selebriti dan peminat memuji kecomelan Baby Evie Khadeeja. Antara komen-komen yang diberikan :

” Masyaallah Tabarakallah.. Happy sgt2 Kakak.. Alaaaaaa comelnyaaaa.. Sama nama anak kite. Tp anak sy evy marrissa.. “

” Masyaallah.. alhamdulillah comey.. Assalamualaikum Evie Khadeeja.. Macam anak Jepun.. Terima kasih intanladyana, kongsi gambar baby, so cute.. “

” MasyaAllah cantik baby seperti namanya.. Comel baby Khadeeja.. Assalamualaikum baby evie.. Macam cina..”

” MasyaAllah cantiknya baby semoga baby sentiasa dlm lindungan Allah membesar dgn sihat.. Wah so cute lah muka baby evie khadeeja.. “

” Salam ramadhan Intan & family. Assalamualaikum baby Evie Khadeeja.. Comel nye baby khadeeja.. Alhamdulillah comelnya baby gurl kak intanladyana.. “

” Alololo subhanallah Assalamualaikum princess.. Comelnya baby Evie.. sweet family.. macam chinese look.. besar nanti mesti cantik.. “

” Awww comelnyaa baby evie semoga jadi anak yang solehah.. Apa maksud evie ? Sedap nama.. comel baby.. salam ramadhan.. “

Mesti ramai yang teruja dengan perkongsian ini, lebih-lebih lagi peminat-peminat yang sentiasa mengikut perkembangan keluarga Intan dan Harris. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga baby Evie Khadeeja membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah dan berjaya di dunia dan akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Intan Ladyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..