” Alhamdulillah Eidrees bakal dapat adik hari raya nanti.. ” – Anzalna Nasir

Muatnaik Gambar Terbaru Sedang Sar4t Hamil, Perkongsian Anzalna Nasir Buat Peminat Teruja. Wahhh Dah Sar4t Sangat Ni, Dah Besar Perut Tu. Pandai Betul Simpan Rahsia, Tahniah Anzalna !!

Meninjau ke akaun Instagram Anzalna Nasir, perkongsian terbaru Anzalna Nasir telah membuatkan ramai peminat berasa teruja. Anzalna telah mengumumkan yang dirinya kini sedang mengandung anak yang kedua.

Apa yang lebih mengej0tkan ialah usia kandungan Anzalna kini sudah mencecah 8 bulan. Ini bermakna tidak lama lagi Eidrees akan mendapat adik dan bergelar seorang abang. Wah, pandai betul Anzalna sorok perut yer.

Anzalna turut memuatnaik gambar terbarunya yang kini sudah semakin sar4t. Nampak seri ibu mengandung dan tetap cantik walaupun perut semakin membesar. Agak-agak apakah jantina bayi yang dikandung oleh Anzalna.

Menurut Anzalna, bayi keduanya ini dijangka dilahirkan pada hari raya nanti. Anzalna turut memohon doa semua agar dipermudahkan urusan buatnya untuk melahirkan nanti dan diberikan kesihatan yang baik.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang mengucapkan tahniah kepada Anzalna. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” 8 bulan dah.. waaa.. tahniah2.. Patutlah.. pandai simpan rahsia. Apapun, tahniah, Kak Anzalna dan suami.. “

” Patutlah, pandai simpan rahsia.. Doakn sy dpt ank ye tahun ni.. Tahniah buat anzalna & keluarga. Semoga ibu sihat & dipermudahkan segala urusan bersalin nanti. Aamiin.. “

” Hehe agak dah anzalna pregnant sbb nak mkn pelam la eidrees sak1tla.. Semua tu tanda2 nak dpt org baruuuuu tahniah anzalna dan suami.. “

” Tahniah.. semoga segalanya dipermudahkan.. weh, eidriana ke kali ni.. pandai simpan perut ek.. 

” Wahh… tahniah Anzalna. Semoga dipermudahkan segala urusan.. Patot laa… Mse hari pelancaran tudung siti sarah lagi daa perasan perot anzalnaa… Msty pregnant… “

” Congrats… sya plk ngam2 hbis Raya nti.. semoga dipermudahkan semuanya.. wah, memang tak sangka lah.. “

” Tahniah buat anzalna Dan keluarga. Semoga ibu sihat Dan dipermudahkan urusan bersalin nanti. pandai sorok.. “

Tahniah diucapkan kepada Anzalna akan kurniaan rezeki untuk menimang cahaya mata kedua pula. Semoga dipermudahkan segala urusan Anzalna sepanjang tempoh kehamilan sehingga ke saat melahirkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anzalna Nasir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..