” Amy ni tak pernah ser1us. Mesti pec4h perut dengan laku dia.. ” – Netizen

Video Amy Mastura Ketika Cuba Men1ru Gaya Rappers Bikin Peminat Terhibur. Ada Jer Gelagat Amy Ni, Tapi Nasib Baik Lah Comel. Hehe !!

Baru-baru ini, penyanyi terkenal Amy Mastura telah menjadi artis jemputan dalam rancangan MeleT0P. Selain Amy, pengacara Dato AC Mizal serta anak lelakinya, Reeve Damien juga menjadi jemputan di studio.

Meninjau di akaun Instagram Amy sendiri, telah berkongsi satu video yang memaparkan ketika Dato’ AC Mizal dan Raeeve membuat persembahan dengan menyanyikan sebuah lagu rap. Namun yang mencur1 perhatian warganet adalah gelagat Amy Mastura.

Amy cuba untuk men1ru menjadi seorang rappeer. Nabil Ahmad dan pengacara jemputan, Erra Fazira turut terhibur melihat gelagat Amy. Sehingga kini perkongsian video oleh Amy itu telah mendapat lebih 5600 tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Rata-rata ramai yang terhibur dan menyatakan yang Amy memang seorang yang mempunyai perwatakan yang lucu dan tidak pernah ser1us dalam apa jua situasi. Ada sahaja gelagatnya yang mencuit hati dan menghiburkan.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain terhibur warganet juga memuji penampilan Amy yang kelihatan jauh lebih muda daripada usia sebenarnya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Mak2 yang rupa macam umur 28. Hahaha selalu je buat peranga1 comel lah Kak Amy ni. I am one of your fan.. “

 ” Amy ni tak pernah ser1us. Mesti pec4h perut dengan laku dia. Btw, Kak Amy nampak macam budak baru lepas spm, forever young.. “

” Wassup. Wow menjadi lah lah, hahaha tapi paling tak tahan muka over nau tu, haha. Sangat lah cute Amy ni.. “

” Kak Amy tak pernah mengecew4kan, selalu ade je nak hibur kan hati org. Love you Kak Amy Mastura, suka tgk kak Amy sejak dari Asia Bagus lagi.. “

” Haishhh ger4m kita, Comey nau kak Amy oiiii ngam dah rap tu, hahahaha. Nanti bolh join Dato AC.. “

” Hahaha trademark tangan tu Kak Amy. Nampak muda betul, macam baru lepas Spm. Awet muda lah Kak Amy ni.. “

” Aku pelik lah, aku tengok Amy Mastura ni berlakon sejak aku kecil lagi, tapi napa sekarang macam aku lg tua ja dari dia, hahaha.. “

Alahai kelakar lah tengok gelagat Amy tu, tapi memang comel dan nampak awet muda. Apa-apa pun semoga Amy Mastura terus berjaya dalam bidang yang diceburinya dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amy Mastura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..