” Bergenang air mata tengok, semoga arw4h berbahagia di alam sana.. ” – Netizen

Video Shuib Sepahtu Menyerahkan Kunci Rumah Baru Untuk M4ngsa Keb4karan Tahun Lalu Buat Ramai Seb4k. Cantik Dan Selesa Rumah Yang Dibina. Akhirnya Termakbul Niat Arw4h Siti Sarah Untuk Membantu Keluarga Ini !!

Meninjau ke akaun Instagram Shuib Sepahtu, perkongsian terbaru yang dimuatnaik oleh Shuib telah meraih perhatian ramai peminat. Shuib telah berkongsi sesuatu kebaikan arw4h isterinya, Siti Sarah yang dilakukan semasa dia masih hidup.

Kej4dian ini berlaku pada tahun lepas iaitu pada tarikh 13 Februari 2021. Arw4h Siti Sarah telah berhasrat untuk membantu dua buah keluarga di mana rumah mereka musnah dijil4t api dengan membina rumah baru buat mereka.

Akhirnya, rumah tersebut telah pun siap namun sayangnya arw4h Siti Sarah tidak sempat untuk melihatnya. Shuib telah pergi ke Bachok, Kelantan untuk menyerahkan kunci rumah baru untuk keluarga tersebut.

Nampak cantik dan begitu selesa rumah yang dibina. Pastinya dengan pemberian rumah baru ini dapat mengurangkan banyak bebanan buat keluarga ini. Ramai memuji sikap baik arw4h Siti Sarah yang suka membantu.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang berasa seb4k apabila melihat perkongsian ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Bergenang air mata tengok, semoga arw4h berbahagia di alam sana.. Pahala terus mengalir, MasyaAllah hebatnya korang.. “

” MasyaAllah.. rezeki yang diberkatiNYA. Semoga semakin luas rezeki buat mu. Aamiin.. Aku sebak skmo klu ib updte psl arw4h.. “

” Arw4h pasti senyum bahagia kat sana.. Alhamdulillah… semoga sedikit sebanyak pahala terus mengalir selama mana rumah tu masih berdiri .. “

” Alhamdulillah.. semoga arw4h Sarah tenang di sana. Syurga tmptnya.. & allah limp4hkan rezeki buat shuib sekeluarga.. “

” Allahuakbar.. tak tahan air mata dgr lagu ni n tgk arw4h..semoga arw4h Siti Sarah dilapangkan kub0rnye dan ditempatkan ditempat yg plg tggi disisi Allah s.w.t.. “

” Terbaik ibbb.. semoga sentiasa dimurahkan rezeki & dberikan kesihatan yg baik. InsyaAllah.. tapi saya seb4k.. “

” Dengar lagu ni macam ada sesuatu yang kurang mungkin ketiadaan Allahy4rham Siti Sarah tak sempat tengok rumah ni.. “

Sesungguhnya sangat mulia hati arw4h Siti Sarah. Arw4h sanggup membantu sesiapa sahaja yang berada di dalam kesusahan tanpa mengira apa jua. Semoga arw4h Siti Sarah ditempatkan di kalangan orang-orang beriman.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..