” Rina sebiji muka daddy dia, rambut pun sama.. ” – Netizen

Gambar Dan Video Terbaru Rina, Anak Kepada Maryam You Narae Raih Perhatian Ramai. Alahai, Comelnya. Sebiji Muka Daddy, Part Gaya Rambut Paling Sama !!

Pasangan dari Malaysia dan Korea iaitu Nik Muhammad Ryzal dan Maryam You Narae merupakan pasangan yang popular di media sosial. Sejak kehadiran bayi perempuan mereka yang diberi nama Rina, kehadiran Rina semakin mencur1 perhatian.

Meninjau ke akaun DurianKimchi Junior, beberapa gambar terbaru Rina telah dikongsikan. Rina yang dilahirkan pada Oktober 2021, kini sudah berusia 5 bulan. Semakin Rina membesar semakin berubah wajah Rina.

Jika dahulu ketika lahir ramai menyatakan wajah Rina mirip ibunya namun kini Rina nampaknya banyak mewarisi wajah bapanya. Bentuk muka Rina sangat sama dengan bapanya. Paling ‘ win ‘ sekali ialah rambut Rina.

Walaupun ramai menyatakan wajah Rina sangat mirip dengan bapanya, namun mata Rina yang sepet dan kulitnya yang putih mewarisi ibunya yang berdar4h Korea. Alahai, comel sangat Rina terutamanya apabila tersenyum.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Ramai yang ger4m melihat wajah comel Rina dengan pipinya yang bulat. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Rina sebiji muka dady dia rambut pun sama. Hehe.. Combination cuteness of Korean + Malay.. so cutelahh.. “

” Lahaiii.. very cute laa rinaa..copy paste daddy sangat.. muka daddy mata omma.. rambut dia lebatnya.. “

” Campuran kelate korea..comeylaaaaa baby Rina.. Masyaallah.. Rina comel cantiknya.. shubhanallah.. “

” Kulit mommy muka daddy sgt.. Yeay rambut tambah cantik.. nak g1git peha tu boleh tak.. rambut dia dh panjang makin terserlah kecomelan.. ” 

” You are so comel.. cantik dan cute baby rina.. dah berapa umur dia? rina ni muka bapak tapi aura korea.. “

” Mata ikut mommy, muka ikut daddy.. mek kelate ni.. kejap jer dah besar bud4k comel ni.. ger4 m tengok peha dia.. “

Semoga Rina membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan di akh1r4t. Tak sabar untuk melihat Rina membesar dan pandai bercakap bahasa Korea. Mesti comel sangat kan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maryam You Narae, DurianKimchi Junior

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..