” Still berkawan baik even tak ada jodoh. Tu beza orang matang, terbaik.. ” -Netizen

Video Datuk Awie Buat Kej0tan Datang Bertemu Erra Fazira Di Konti Sinar FM Cur1 Perhatian Peminat. Comel Jer Tengok Part Erra Menjer1t Tu !!

Meninjau di akaun Instagram milik radio Sinar, telah berkongsi beberapa video dan gambar yang memaparkan Datuk Awie telah datang ke konti Sinar untuk membuat kej0tan kepada Erra. Difahamkan hari ini adalah hari terakhir Erra di stesen radio itu bersama team Pagi Di Sinar.

Pada video pertama, kehadiran Datuk Awie tidak dapat dihidu oleh Erra, namun setelah terlihat Datuk Awie mahu membuka pintu, terus wajah Erra tersenyum dan terkej0t dengan kehadiran Datuk Awie di konti tersebut.

Perkongsian video-video itu telah mendapat perhatian peminat. Rata-ratanya suka melihat keakraban Erra dan Datuk Awie sebagai sahabat meskipun ramai yang tahu bahawa dahulunya mereka berdua pernah bergelar pasangan kekasih dan pernah put0s tunang.

Selain itu, ada yang memuji  Datuk Awie dan Erra mempunyai sikap yang terbuka dan matang ketika berbicara. Hingga kini video Datuk Awie datang ke konti Sinar telah ditonton lebih 9,700 tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom ikuti perkongsian dan tonton video di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, pelbagai respon telah diberikan oleh peminat dan ramai yang menyukai video pertemuan Erra bersama Datuk Awie. Antara komen-komen menarik adalah :

” Cutenya both. Pergh merem4ng buku roma tgk cmni. Still berkawan baik n berlapang dada even tak da jodoh. Tu beza org matang terbaik.. “

” Erra ni antara artis yg matang. Klu ada persel1sihan faham dgn sape2 sekalipun, dia tak pernah bur0kkan org tu. Btw memang comel tengok Datuk Awie dan Erra.. “

” Best sgt dgr td kat radio kete. Mmg Kak Erra n Awie the best. Bikin surprise plk, hehe kalau jadi penyampai radio ni pun memang semp0i habis.. “

¬†” Terima kasih Sinar sebab satukan Awie Erra semula setelah sekian lama. Lepas habis Konsert Romantika Awie dulu, lama betul nak tunggu gandingan ni ditemukan semula.. “

” Adinda lama, hahaha lawak lah Datuk Awie ni. Tapi comel tengok mereka saling menyak4t antara satu sama lain.. “

” Dengar tadi, memang best sangat. Tak sangka comel pulak tengok Datuk Awie p0tong rambut macam tu, hehe terus nampak muda.. “

Wah suka tengok dua sahabat ini, memang terbaik lah Erra dan Awie. Alahai sekejap je dah sebulan Erra bersama team Pagi Di Sinar rupanya. Apa-apa pun, semoga Erra terus maju jaya dalam bidang yang diceburinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar_my

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..