” Rasa macam tengok Wati dalam filem Semb1lu, c0py paste sangat.. ” – Netizen

Video Sambutan Hari Lahir Anak Erra Fazira, Engku Aleesya Yang Ke 13 Tahun Raih Perhatian Ramai. Wah, Makin Besar Makin Iras Mom Lah Aleesya Ni !!

Meninjau ke akaun Instagram primadona Malaysia, Erra Fazira, perkongsian terbaru Erra telah meraih perhatian ramai. Erra telah memuatnaik ucapan beserta video sambutan hari lahir buat puterinya, Engku Aleesya.

Tahun ini genaplah usia Aleesya 13 tahun. Erra memanjat rasa syukur dengan kehadiran Aleesya dalam hidupnya dan ia menjadikan satu memori indah sebagai seorang ibu. Erra turut mendoakan perkara yang baik-baik buat Aleesya.

Erra mengharapakan Aleesya membesar menjadi anak yang solehah serta berjaya dalam kehidupan. Wah, cepat sungguh masa berlalu ye. Rasa kini sudah membesar menjadi seorang anak dar4 yang cantik dan manis.

Ramai menyatakan wajah Aleesya semakin iras dengan wajah ibunya. Wajah Aleesya sangat sama dengan wajah Erra ketika zaman mudanya dulu. Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 13 ribu tanda suka buat masa ini.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan selamat hari lahir buat Aleesya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Rasa macam tengok Wati dalam filem Semb1lu, c0py paste sangat.. selamat hari lahir Aleesya, semoga membesar menjadi anak yg solehah .. “

” Besaq dah dia ya Allah. happy birthday to you ank cntik semoga mnjdi ank yg soleha aamiin sama birthday ank i.. “

” Barakallah Alhamdulillah Aleesya anak solehah yang bijak. happy birthday Aleesya syg.. semoga menjadi insan yg berjaya dunia akh1rat, berbakti pada mom n ayah.. ” 

” Ala besar dh aleesya, copy paste mom sgt ni happy birthday aleesya semoga Aleesya membesar menjadi wanita kuat mcm mom cantik budi pekerti persis mom k.. “

” Happy Birthday aleesya.. semoga Jd Anak yg solehah Dunia Akh1rat..Berbakti pd Mom Dunia Akh1rat…Semoga Panjang Umur.. Sihat tubuh badan..murah rezeki Selalu.. Aamiin.. “

” Erra junior betul. Rambut expclly.. Happybirthday Aleesya . Moga menjadi anak solehah dan berjaya dunia akhir4t.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut hari lahir yang ke 13 tahun kepada Engku Aleesya. Semoga panjang umur, berjaya dalam pelajaran serta kehidupan dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erra Fazira

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..