” Macam tengok trailer samarinda la bos.. ” – Fauzi Nawawi

Video Jinggo Dan Sheila Rusly Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Mereka Yang Ke- 27 Tahun Cur1 Perhatian Peminat. Woww Sweet Habis Tok Sidang, Ucapan Pun Penuh Bermakna. Happy Anniversary Tok Sidang Dan Sis Sheila Rusly !!

Siapa tidak mengenali pasangan suami isteri ini. Sheila Rusly dan Jinggo atau lebih dikenali sebagai Tok Sidang. Jinggo antara penerbit dan pengarah drama yang cukup dikenali. Malah boleh dikatakan kesemua drama penerbitan mereka mendapat pujian daripada para penonton.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Sheila, telah berkongsi satu video istimewa di mana pada hari ini Sheila dan Tok Sidang telah menyambut ulang tahun perkahwinan mereka yang ke- 27 tahun. Menerusi video tersebut, kelihatan pasangan ini telah menginap di sebuah hotel terkemuka di Johor Bahru.

Perkongsian oleh Sheila itu mencur1 perhatian warganet. Ada yang menyak4t mengatakan melihat pasangan ini menyambut ulang tahun perkahwinan mereka seperti baru sahaja mendirikan rumah tangga. Malah meninjau pula di akaun Instagram Tok Sidang turut tidak ketinggalan berkongsi video serta ucapan istimewa buat isteri tersayang.

Hingga kini video Sheila Rusly dan Tok Sidang menyambut ulang tahun perkahwinan mereka telah mendapat ribuan tanda suka dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Alahai sweet betul tengok cara pasangan ini meraikan hari istimewa mereka.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rakan-rakan artis dan para peminat tidak ketinggalan menitipkan kata ucapan serta doa buat Sheila Rusly dan suami. Antara komen-komen menarik adalah :

” Macam tengok trailer samarinda la bos Jinggo. Apapun teman sekeluarga doakan moga bahagia dgn penuh kerahmatan till JANNAH.. ” – Fauzi Nawawi

” Happy anniversary. Sama la kita punya anniversary.. ” – Fasha Sandha

” Happy anniversary papa j & mama.. ” – Dayana Roza

” Alhamdulillah same date kita sis. Happy anniversary to the both of you. Till jannah.. ” – Boss Ned

” Happy anniversary Sis & abg. Semoga bahagia bersama sehingga hujung ny4wa.. ” – Farahdhiya

” HAPPY ANNIVERSARY SIS & TOK SIDANG. Semoga diberikan kesihatan yg baik & kekal hingga ke syurga. Aamiin.. “

” Happy Anniversary Sis. Semoga bahagia till Jannah. Semoga terus diberi ilham utk menghasilkan karya-karya terbaik spt biasa. Aamiin.. “

” Happy Anniversary. Semoga kekal sihat dan bahagia hingga ke Jannah & selamat menyambut bulan Ramadhan.. “

” Happy anniversary sis, sweet je tengok, tumpang happy lah. Semoga Sis dan Tok Sidang terus kekal bahagia.. “

Wah nampak sweet dan bahagia pasangan sehati sejiwa ini menyambut ulang tahun perkahwinan mereka. Apa-apa pun di kesempatan ini, kami dari Berita Kopak juga mengucapkan happy anniversary buat Sis Sheila dan Tok Sidang, semoga ik4tan perkahwinan kalian akan terus kekal bahagia hingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sheila Rusly, Jinggo_jspictures

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..