” Hab1s lah mamu, member sent4p tu, cepat puj0k, hehe.. ” – Netizen

Sharnaaz Ahmad Kongsi Ucapan Sempena Ulang Tahun Kelahiran Emma Maembong, Namun Komen Sahabat Baiknya, Shukri Yahaya Mencuit Hati Ramai. Alahai Kawan Meraj0k Pulak, Kes1an Shukri !!

Ramai yang tahu, Sharnaaz Ahmad dan Emma Maembong baru-baru ini bergandingan bersama dalam sebuah drama. Untuk makluman, dua hari lalu Emma telah menyambut ulang tahun kelahirannya dan yang turut memberikan ucapan adalah Sharnaaz Ahmad.

Sharnaaz telah berkongsi beberapa gambar Emma serta ucapan khas buat Emma di akaun Instagram miliknya. Tulis Sharnaaz pada ucapan, dia mendoakan kebahagiaan buat Emma dan berharap Emma akan terus berjaya dalam mengej4r cita-citanya.

Namun,yang menjadi perhatian peminat adalah komen daripada sahabat baik Sharnaaz iaitu Shukri Yahaya yang seakan seperti ‘meraj0k’. Semestinya umum tahu dua sahabat ini sering menyak4t antara satu sama lain.

Hingga kini, perkongsian ucapan oleh Sharnaaz kepada Emma tersebut telah mendapat lebih 43 ribu tanda suka dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Amboi Shuk, lain macam meraj0k tu.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Komen Shukri Yahaya :

Kelakar lah Shuk, ni nampak memang meraj0k betul dengan Sharnaaz. Apa-apa pun, di kesempatan ini kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir buat Emma Maembong, semoga Emma sentiasa berjaya dalam bidang yang diceburinya dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad, Shukri Yahaya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..