” Macam-macam karakter boleh berubah dalam 1 saat, haha.. ” – Netizen

Video Roy Azman Sedang Menghayati Babak Sed1h Dalam Sesi Penggambaran Buat Ramai Terhibur. Baru Nak Feeling Sed1h Tiba-Tiba Jadi Kelakar Pula !!

Meninjau ke akaun Instagram Roy Azman, video terbaru yang dikongsikan telah membuatkan ramai terhibur. Roy berkongsi ketika Roy cuba menghayati babak sed1h ketika penggambaran dengan mengalirkan air mata.

Video tersebut diambil menerusi Instastory pelakon, Fify Azmi yang turut sama berlakon dalam drama tersebut. Ketika Roy sedang bersed1h, dapat didengari suara Fify bertanyakan siapakah yang men1ngg4l dunia.

Namun respon yang diberikan Roy kepada Fify telah membuatkan ramai ketawa. Roy secara spontan membuat wajah kelakar dengan menjel1rkan lidahnya. Ad0i, baru nak feeling sed1h terus rasa kelakar.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 5 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Bukan mudah untuk menghayati babak sed1h. Tambahan pula apabila ia memerlukan seseorang itu untuk menang1s.

Jom tonton video di bawah :

Ramai netizen terhibur melihat perwatakan Roy yang sentiasa kelakar. Antara komen-komen yang diberikan :

” Ter0k tau. Ingat apa tadi.. tp sed1h pun nak gelak. mcm mana tu. salam subuh.. boleh g1ler mcm ni slalu.. “

” Abg ni kan.. buat la muka cmne pun tetap kelakar.. bertukar wajah trus.. perang4i takleh blahh.. pot0ng r, baru nak feeling sed1h.. “

” Tak buat kelakar tak sah.. terbaik abg.. buat perang4i sungguh la.. aku tgk abg roy menang1s pun dh mcm ketawa.. “

” Ya Allah sed1h apakah ini.. Ni yg beria2 menang1s dgn eye drop kannnn .. alamak ni sed1h ke ni siap tejel1r tejel1r tejelur jelur.. “

” Wahhhh abang.. nang1s nape tul.. location jauh ke.. Adoi pagiĀ² abg roy dah bg keceriaan… abg roy ni reti ke menang1s.. “

” Wsalam …..morning Tuan….pagi2 dah kena ejek…. kelakar.. memang tak boleh bawak berbincang lawak dia ni.. “

” Kahkahkah mcm2 karaktor blh berubah dlm 1 saat… baru nk tumpang rasa sed1h menus0k ke jantung.. tibe… “

Agaknya macam mana lah apabila bekerja bersama Roy dalam penggambaran sesebuah drama ye. Pastinya penuh dengan gelak ketawa. Semoga Roy Azman sentiasa menceriakan dunia hiburan tanah air dan terus berjaya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Roy Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..