” C0py paste lah muka anak dengan mak.. ” – Netizen

Aleza Shadan Kongsi Gambar Bersama Anak Perempuannya Raih Perhatian Ramai. Eh, Macam Adik Dan Kakak Pulak. Muka Anak Memang Fotostat Habis Muka Ibu !!

Aleza Shadan merupakan seorang pelakon yang banyak membintangi drama dan juga filem. Aleza merupakan pelakon yang berbakat kerana apa jua watak yang dilakonkan tidak pernah mengecew4kan para penonton.

Meninjau ke akaun Instagram, Aleza ada memuatnaik sekeping gambar bersama anak perempuannya. Gambar tersebut dirakamkan ketika Aleza menghantar anaknya kembali belajar di kolej.

Perkongsian ini telah meraih perhatian ramai peminat kerana wajah kedua anak ber4nak ini kelihatan sangat sama dan seiras. Sekali pandang nampak macam kembar pula. Maklumlah Aleza juga nampak muda daripada usia.

Anak Aleza memiliki senyuman yang sama dengan Aleza. Apabila tersenyum memang nampak macam adik-beradik jer. Bak kata pepatah ke mana tidak tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Mak dan anak sama-sama cantik.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Ramai menyatakan wajah ibu dan anak ini sangat seiras sekali. Antara komen-komen yang diberikan :

” C0py paste la muka ank dgn mak.. Dah smpi kolej kediaman ya.. Study hard kakak.. cantik mak dan anak ni.. “

” Fotostat abis muka kak oii.. comel dua ber4nak ni.. Good luck kakak.. ¬†umi no air mata taw.. simpan untuk sh00t drama je. Hehe.. “

” Macam adik dgn kakaklah.. umi tak mo sedey2.. gud luck kakak all e best in ur new sem.. i hv no doubt on u kakak make me proud then u can claim anything from me.. “

” Jauh di mata.. Dekat di hati. sama cantik.. Anak akak study unimap ke. Sbb mcm asrama saja. Gud luck.. take care.. “

” Senyum sama la, MashaAllah mak cantik anak pun ikut mak, .kirim salam kat anak ye.. belajar rajin rajin.. “

” Macam kakak dengan adik jer ni.. Jaga diri.. belajar rajin2.. semoga Allah swt melindungi adikku ini dan permudahkan segala pembelajarannya… Aamiin.. “

” Kembar ke ? c0py paste sangat.. macam adik beradik.. Gud luck kakak.. semoga cemerlang n dipermudahkan urusan.. aaminn.. “

Jika anda tidak membaca kapsyen yang ditulis pasti ramai menyangkakan mereka adalah pasangan adik-beradik. Selamat belajar diucapkan kepada anak Aleza dan semoga menjadi anak yang berjaya serta membanggakan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aleza Shadan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..