” Handsome arw4h bapa Dr masa muda, sebijik muka Dr.. ” – Netizen

Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor Kongsi Video Memakai Baju Melayu Pen1nggalan Arw4h Bapanya. Gambar Ketika Arw4h Muda Jadi Perhatian Ramai. Seb4k Baca Apa Yang Ditulis Oleh Dr Sheikh !!

Meninjau di akaun Instagram milik angkasawan negara, Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor telah berkongsi satu video yang sangat bermakna. Kelihatan Dr Sheikh sedang memakai baju Melayu berwana coklat untuk ke masjid menunaikan solat Jumaat baru-baru ini.

Kongsi Dr Sheikh, beliau tiba-tiba merindui arw4h bapanya, Sheikh Mustapha dan terus mengambil baju melayu arw4h untuk dipakai dan berharap kerinduan terhadap arw4h dapat berkurangan. Rindu pada yang sudah pergi dan tiada gantinya.

Selain itu, Dr Sheikh turut berkongsi sedikit memori arw4h bapanya ketika muda. Menerusi video itu, kelihatan gambar-gambar arw4h bapa Dr Sheikh Muszaphar ketika melanjutkan pelajaran di luar negara.

Perkongsian oleh Dr Sheikh pada kali ini juga telah mencur1 perhatian warganet. Ada yang seb4k membaca nukilan Dr Sheikh serta nasihatnya kepada umum yang masih mempunyai bapa lagi. Seorang ibu bapa mesti ingin yang terbaik untuk anak-anaknya.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, pelbagai respon telah diberikan oleh netizen dan rata-ratanya memuji ketampanan arw4h bapa Dr Sheikh Muszaphar ketika muda. Antara komen-komen menarik adalah :

 ” Handsome arw4h bapa Dr masa muda, sebiji muka Dr. Al-fatihah untuk arw4h bapa Dr Sheikh Muszpahar.. “

” I still remember how proud he is when he talked about you when you about going back to earth, Al-Fatihah.. “

 ” Wahhh your late dad study biochemistry same as mine. Betul Dr, saya pun rindu sgt arw4h ayah. Selalu argue opinion dgn ayah. But deep down inside i love him so much.. “

 ” Baru nak breakfast dr, tgh check IG trus cry1ng my abah p4ssed away 2017 but the pain will be forever.. “

” He must be very proud of you. Wajah Dr saling tak tump4h macam bapa Dr lah, kacak. Al fatihah buat arw4h.. “

 ” Sebijik Dr dgn abah, wow bergaya arw4h abah Dr. Semoga Dr kuat ya, sed1h pula baca luahan Dr kali ni.. “

 ” Al-Fatihah, i know how it feels. I l0st my dad when i still 4. Just a few weeks after my bday. Kacak arwah Sheikh Mustapha, iras Dr Sheikh sekarang.. “

Rindu yang tiada pengakhiran dan ianya memang menyak1tkan apabila kita merindui orang yang sudah tiada lagi. Apa-apa pun semoga Dr Sheikh terus kuat dan moga arw4h bapa Dr Sheikh  ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dr Sheikh Muszaphar Shukor

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..