” I cannot stop smiling watching this, suara manja habis Datin Marlia.. ” – Netizen

Datin Marlia Musa Kongsi Video Thr0wback Ketika Festival Filem Malaysia Pada Tahun 1986. Namun Gaya Datin Marlia Raih Perhatian Warganet. Alahai Cantik Manis Datin Marlia, Suara Lembut Bila Berbicara !!

Siapa tidak kenal dengan pelakon senior dan penggiat teater, Datin Marlia Musa yang pernah popular menerusi sitkom Pi Mai Pi Mai Tang Tu. Datin Marlia juga merupakan isteri kepada penyanyi terkenal iaitu Datuk M. Nasir.

Meninjau di akaun Instagram, Datin Marlia ada berkongsi satu video thr0wback yang memaparkan dirinya hadir ke majlis Festivel Filem Malaysia pada tahun 1986. Dalam video itu kelihatan Datin Marlia sedang menyampaikan hadiah kepada arw4h pelakon Mahmud June.

Video tersebut telah mencur1 perhatian warganet. Datin Marlia tampil cantik dan suaranya lemah lembut didengar ketika memberikan ucapan. Ada yang menyatakan sifat Datin Marlia itu tetap maintain sehingga ke hari ini.

Sehingga kini, perkongsian oleh Datin Marlia telah ditonton lebih 17 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Alahai cantik dan manis melihat gaya Datin Marlia ketika muda, ketawa pun nampak begitu manja.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian video oleh Datin Marlia dan meluahkan rasa rindu ketika era zaman itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” I cannot stop smiling watching this, suara manja habis Datin Marlia. Ged1k2 tu paling comel, hehehe.. “

” Rindunya Seniman dan Seniwati Veteran yang telah pergi menemui sang pencipta. Al-Fatihah. Rindu jugak Kenangan Masa lalu.. “

” Ambooiiii manja giteww, hehe maintain smpai sekarang kan Datin. Masa ni rasanya Ogy Ahmad Daud menang Pelakon Wanita Terbaik.. “

” Alahai manis sgguh lah Datin Marlia, suara lembut jee dengar, hehe daku baru darjah 3 time pada tahun tersebut.. “

” Tahun 1986 kita belum lahir lg, apa pun Datin Marlia nampak comel sangat, ketawa tu paling mahal.. “

” Dari dulu suka dengar Marlia Musa ketawa, lagi2 dalam Pi Mai2 Tang Tu. Rindu lah zaman tu, terasa diri ni dah makin tua.. “

” Nampak Datin time muda ada sedikit macam Liyana Jasmay dari segi manja dan rupa. Tak banyak, sikit je nk serupa.. “

Cantiknya Datin Marlia, patutlah ramai yang berikan kata pujian. Sekadar info, selepas mendirikan rumah tangga bersama Datuk M. Nasir dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Datin Marlia kurang aktif dalam bidang lakonan dan lebih memberikan tumpuan terhadap keluarganya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Cik_mmusa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..