” Waa lena betol tu. Dengan botol susu kat tangan, hihi so cute la Rina.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Terbaru Gelagat Anak Maryam You Narae, Rina Yang Mahu Tidur Sambil Memegang Botol Susu Raih Perhatian Peminat. Alahai Comelnya Rina, Dah Tidur Pun Tak Lepas Botol Susu Tu Yer !!

Kita sudah sedia maklum pasangan selebriti media sosial Maryam You Narae dan Ryzal Ibrahim yang terkenal dengan channel Durian Kimchi telah menimang cahaya mata pertama mereka iaitu bayi perempuan pada tahun lalu.

Memilih nama Rina untuk puteri mereka, ada sahaja perkongsian mengenai si kecil ini menjadi perhatian ramai. Malah Ryzal dan Maryam telah mengwujudkan akaun Instagram rasmi khas buat Rina untuk berkongsi perkembangan untuk para peminatnya.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Duriankimchijunior telah berkongsi video dan gambar terbaru  gelagat Rina yang sedang tidur. Dalam video itu, Rina sedang nyenyak tidur sambil mengh1sap put1ng dan memegang botol susu.

Dilihat semakin b4mb4m Rina sekarang, malah kecomelannya juga terserlah. Gaya Rina yang begitu comel ketika tidur dan gayanya memegang botol susu buat sesiapa sahaja ger4m melihatnya. Hingga kini perkongsian itu telah mendapat lebih 4 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian terbaru gelagat Rina dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Waaaa lena betol tu. Dengan botol susu kat tangan, hihi so cute la Rina. Ger4m tengok Rina ni, makin m0ntel.. “

 ” Ger4m lah mek Rina ni, comel lah. Tidur pegang botol tu paling tak tahan. Moga besar jadi anak yang baik.. “

” Comeynyer Rina, ger4m jer tgk dia tido. Tangan tu berkat4m kat4m ishhhh m0ntel sungguh baby Korea ni.. “

 ” Mana satu nak h1sap tu Rina? Put1ng ke susu, hehehe. MasyaAllah comel lah Rina ni, ger4mmm tengokk.. “

 ” Berapa bulan Rina sekarang. Nampak chubby, fm ke bf dia minum tu, comel sgt. Baby Korea lah Rina.. “

” Comei cek mek kelate mix korea ni. Comel lah tidur, sihat betul si bamb4m ni. Nyenyak tidur, put1ng pun tak tanggal.. “

” Gambar last comel sangat, dh nampak nyenyak sikit tido tu Rina comel. Semoga jadi anak yang sentiasa bahagiakan omma dan daddy.. “

Alahai, comel betul lah puteri Maryam You Nare dan Ryzal ni, patutlah ramai yang suka tengok dan ger4m. Apa-apa pun, semoga Rina terus membesar dengan sihat, menjadi anak yang baik buat kedua ibu bapanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Duriankimchijunior

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..