” Merind1ng, lagu ini macam untuk Shuib yang kini tinggal sendiri.. ” – Netizen

Shuib Sepahtu Kongsi Video Lagu Nyanyian Arw4h Siti Sarah Raissuddin Yang Tidak Sempat Dibuat Single. Begitu Syahdu Suaranya Dan Cukup Indah Lagunya. Kini Lagu Ini Sudah Ada Penyanyinya, Satu Pilihan Yang Tepat !!

Ketika arw4h Siti Sarah Raissuddin perg1 menemui Penciptanya beberapa bulan yang lalu, Shuib Sepahtu pernah berbalas komen dengan penyanyi muda, Naim Daniel tentang lagu yang diciptakan untuk Siti Sarah. Tidak terhent1 di situ, lagu ini bakal direkodkan untuk peminat.

Meninjau akaun Instagram Shuib Sepahtu, telah dikongsikan video yang memaparkan nyanyian Siti Sarah diiringi oleh petikan piano oleh arw4h Lok U. Rakaman ini dibuat di Suara Academy milik sahabat baik mereka, Mark Adam.

Coret Shuib di kapysennya, lagu yang dicipta untuk AJL ini akhirnya sudah pun menemui penggantinya. Bakal dinyanyikan oleh Nikki Palikat, Shuib mendoakan agar segala urusan dipermudahkan dan mengucapkan terima kasih untuk Nikki.

Lagu yang disifatkan oleh Shuib terlalu indah dan turut di’tag’ nama Naim di ruangan kapsyennya ini. Hasrat Siti Sarah untuk lagu ini diperdengarkan di pentas AJL bakal menjadi kenyataan. Merdu dan mengasyikkan suara Siti Sarah seperti terasa dirinya masih ada.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Shuib ini telahpun meraih lebih 52 ribu tanda suka daripada peminat sehingga kini. Antara komen-komen peminat :

” Alfatihah buat kedua dua insan yang sangat dikasihi Allah. Insan yang hebat, macam tak percaya arw4h dah tak ada.. “

” Aku sorang je ke yang rasa arw4h ni masih ada lagi. Terasa macam Sarah macam masih ada bersama keluarganya. Rindu sampai sekarang masih terkesan dengan keperg1an Sarah.. “

” Al fatihah untuk kedua dua arw4h.. tiada galang ganti.. suara dan penulis lirik paling power. her voice is another level no one could ever sound the same.. “

” Al-fatihah rindu sangat-sangat bila dengar suara arw4h menyanyi, merdu sungguh. Masih terasa pemergiannya.. “

” Tak boleh dengar suara arw4h, rindu dan sed1h bertandang di hati. Macam mimpi je rasa dia dah perg1. Naik bulu roma dengar suara arw4h.. “

” Mesti Shuib nang1s dengar lagu arw4h kan, rindunya dengan suara arw4h. Meremang sed1h lagu ni kan bila dihayati dengan sepenuh jiwa sehingga menitis air mata dibuatnya.. “

” Merinding, lagu ini macam untuk Shuib yang kini tinggal sendiri. Bersabarlah Shuib, rindu sungguh kami pun rindu pada Sarah.. “

” Rindu, terasa seperti arw4h masih ada. Power suara arw4h tiada gantinya. pilihan terbaik Nikki Palikat.. “

Nyanyian dari jiwa yang cukup merind1ng, pastinya akan dibawakan oleh Nikki sebaiknya nanti. Semoga segala perancangan berjalan dengan lancar buat Nikki. Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah buat arw4h Siti Sarah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu, IG Siti Sarah Raissuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..