” Terus jadi behave dan control ayu, haha.. ” – Netizen

Gelagat Alisa Aisyah Apabila Ternampak Wajahnya Dirakam Buat Ramai Ger4m. Amboi, Siap Selak-Selak Rambut Lagi. Control Ayu Sangat Yer !!

Alisa Aisyah merupakan cahaya mata kedua pasangan selebriti, Hanis Zalikha dan Hairul Azreen. Meninjau ke akaun Instagram, perkongsian terbaru mengenai Alisa telah membuatkan ramai peminat yang terhibur.

Dalam video yang bersurasi beberapa saat itu, ia memaparkan Alisa bersama abangnya, Yusuf Iskandar sedang bermain di tepi kolan ikan. Alisa dilihat melompat-lompat ketika bergurau bersama Yusuf.

Apabila Alisa ternampak wajahnya sedang dirakam secara automatik Alisa terus berhenti bermain dan memandang ke kamera. Alisa menyelak rambutnya dengan gaya wajahnya yang comel. Gaya Alisa yang comel itu benar-benar mencur1 perhatian ramai.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 68 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Amboi Alisa, memang perang4i perempuan-perempuan sangat. Kecil-kecil dah pandai control ayu ye.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat gelagat Alisa yang semakin hari semakin comel. Antara komen-komen yang diberikan :

” Dakk tecik ni ger4m je. Memang camera ready betulll.. Automatik jadi ayu.. So cute.. ke bila nampak daddy dia behave nii? hahhaha.. “

” Ok, trick nak c0ver malu= cakap dengan ikan.. Hi nme kakak pun alisa. Semoga awk ngn abg membsr dgn sihat.. “

” MasyaAllah bud4k kecikk nii  ger4mnya lahai dengan alisa nii.. terus jd behave control cun. Perempuan semua sama haha.. “

” Aaaa cutenya tpi semua girl klo nmpk camera auto ayu.. Alaaaaaaaa heart melts laaaa .. Too cute too handle la alisa sayang.. “

” Oh come on now, you g0rgeous little muffin.. She’s a real life d0l.. Haha cute. Terg0da lah cemni .. “

” Alisa kenapa mcm tu? Tak suka dengan kamera ke? Auto behave dia….. Haha.. cantik and comel sangat.. “

ALahai, comel sangat Alisa. Alisa tak perlu control ayu pun kerana Alisa sememangnya sudah comel. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Alisa Aisyah membesar menjadi anak yang baik, taat kepada kedua ibubapa dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alisa Aisyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..