” Nasib baik dia bagi, kalau tak mahu habis cone ice cream tu.. ” – Netizen

Video Fikry Ibrahim Mengenakan Abang Penjual Aiskrim Bikin Netizen Terhibur. Sekali Ger4m, Sekali Ngap Cone Aiskrim Tu. Muka Sabar Fikry Memang Kelakar. Kali Ni Abang Aiskirm Pulak Yang Terkena, Haha !!

Siapa tidak mengenali pelakon kacak, Fikry Ibrahim ini. Melihat gayanya, sememangnya Fikry seorang yang sangat menghiburkan. Ada sahaja video yang dikongsikan oleh Fikry di Instagram pasti meraih perhatian ramai.

Terbaru menerusi salah satu posting, Fikry ada memuatnaik satu video yang memaparkan dirinya sedang membeli aiskrim. Namun aksinya ketika diusik oleh penjual aiskrim telah menjadi perhatian warganet.

Gara-gara asyik kena ‘game’ dengan penjual untuk mendapatkan aiskrim, Fikry terus membalas ‘dend4m’ dengan mengambil cone aiskrim kosong yang ada bersebelahannya dan terus makan. Paling mencu1t hati adalah melihat muka ‘sabar’ Fikry dalam video tersebut.

Bukan sekali sahaja Fikry mengambil cone aiskrim, namun Fikry telah mengambil dua cone untuk dimakan gara-gara belum mendapat aiskrim daripada penjual aiskrim itu. Sehingga kini, video Fikry sedang membeli aiskrim telah mendapat lebih 44 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur dengan perkongsian video oleh Fikry ini. Antara komen-komen menarik adalah :

” Nasib baik dia bagi kan, kalau tak mahu habis cone ice cream tu ding4p Fikry. Hahahaa lawak ar Fikry ni, ad0iii.. “

” Main banyak dia tu nohh, kali ni abang tu kena g4me balik lah dengan Fikry. Haahaha terus ambil cone sebelah tu.. “

” Mesti penjual ais krim kate, tak leh lma2 ni kang abeh corn ais krim aku, luar biasaaaa laponye budak ni, hahahaha.. “

” Saya tak boleh nak beli aiskrim gini. Sak1t hati kene main lebih dr sak1t lapar perut hahaha. Kelakar lah Fikry, masuk air betul.. “

” Hang ni ada sahaja Fikry, haha kalau tak buat lawak memang tak sah. Berdekah aku gelak tengok peranga1 hang.. “

” Hahahahaha tak dapat capai, amik sendiri kt bekas lagi senang, hahaha. Tak terpkir nak buat macam Fikry buat.. “

” Hahahahhahahhaha lawak, saya kene jgk mcm ni kat istanbul pastu tobat tak mau beli aiscream dh, haha rasa disak1ti hati dipermainkan, dah lah lapar.. “

Pasti ramai yang tahu tentang penjual askrim Turki yang sangat popular dengan persembahan dan tr1ck mereka sebelum pelanggan menerima aiskrim. Kelakar betul Fikry ni, kali ni dia pulak yang mengenakan si penjual aiskrim tu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fikry Ibrahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..