” Dia punya membebe1 kal4h makcik bawang haha.. ” – Netizen

Datin Almy Nadia Kongsi Video Dato’ Fizz Fairuz Yang Membebe1 Buat Peminat Terhibur. Amb0i Rajin Bapaknya Mengurus Buku Sekolah Anak-Anak. Membebe1 Pun Tangan Jalan, Terbaiklah !!

Dato’ Fizz Fairuz antara artis yang sering mendapat perhatian daripada peminat. Karakternya yang suka berjenaka di sebalik wajah seriusnya itu membuatkan peminat seringkali terhibur setiap kali videonya dikongsikan.

Meninjau akaun Instagram Datin Almy Nadia, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Dato’ Fizz yang asyik membebe1 ketika Datin Almy merakamnya. Sambil tangannya menampal stiker nama anak di buku sekolah, tak henti-henti mulutnya berceloteh.

Banyak perkara dibebe1kan oleh Dato’ Fizz yang membuatkan Datin Almy tergelak. Dengan hobi bermain badmintonnya yang tergendala kerana Datin Almy tidak sihat, Dato’ Fizz mengatakan sudah dua minggu dia tidak dapat bermain sukan kegemarannya itu.

Ketika Datin Almy memuji kerajinan Dato’ Fizz meletakkan nama di buku anak-anak, jawapan Dato’ Fizz lagi membuatkan Datin Almy tergelak. Ad0ilah Membebe1 pun comel je Dato’ Fizz ni, manalah tak gembira Datin Almy.

Jom tonton video di bawah :

Selepas beberapa jam dimuatnaik, posting oleh Datin Almy ini telahpun ditonton hampir 69 ribu tontonan. Antara komen-komen peminat :

” Tampal nama tu memang kerja apak apak la mama haha. Bagus pak dia, bebe1 bebe1 pun tangan jalan.. “

” Dia punya membebe1 kal4h makcik bawang haha. Macam pak cik bawang la Dato’ membebe1 panjang macam tu. lawak lawak.. “

” Bila suami membebe1macam acik acik, cute dato’ ni. Gaya tui macam makcik makcik bawang tengah membawang.. “

” Kelakar lah Dato’ Fizz ni, senget-senget mulut bebe1 macam makcik-makcik haha. Kuat membebe1 bapaknya haha.. “

” Teror membebe1 ye dato’ haha, ad0i aku terhibur tengok. Ayat mula mula bukak sekolah, lepas ni pandai pandai la ko tulis. Tak kuasa aku haha.. “

” Lawak lah dato fizz ni, dia punya bebe1 level acik acik bawang rangers betul. Beletiaq pun tangan jalan ok haha.. “

” Bagusnya rajin walaupun muka Fizz nampak g4rang tapi kelakar. Kuat membebe1 rupanya, ayat tak menahan lawaknya.. “

Bila sekolah bermula, semakin sibuklah ayah-ayah menguruskan anak-anak. Celoteh Dato’ Fizz tu seronok didengar peminat-peminat. Semoga Dato’ Fizz sentiasa dikurniakan Allah kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almynadia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..