” Baru nak ucap tahniah, ingatkan Nana kenalkan bakal suami.. ” – Netizen

Siti Nordiana Kongsi Gambar Bersama Seorang Jejaka Tinggi Lampai Buat Ramai Peminat Terkej0t. Eh Nasib Baik Lah Baca Kapsyen !!

Umum mengetahui bahawa kini penyanyi, Siti Nordiana atau mesra dipanggil Nana berada di tanah suci Mekah menunaikan ibadah umrah. Turut sama berada di sana ialah anak Nana iaitu Rayyan Nakhaie.

Meninjau ke akaun Instagram, p0sting terbaru Nana dengan kapsyen ‘ Salam Jumaat ‘ telah meraih perhatian ramai. Kebanyakkan mereka terkej0t apabila melihat jejaka berjubah putih yang bersama Nana.

Jika Nana tidak meletak tanda hashtag Rayyan Nakhaie pasti ramai tertanya-tanya siapakah jejaka tinggi lampai tersebut. Ini kerana Rayyan nampak kurus dan lebih tinggi daripada ibunya. Sekali pandang tidak seperti ibu dan anak.

Rayyan sebenarnya baru berusia 14 tahun namun nampak seperti seorang pemuda dewasa. Wah, tak sangka Rayyan sudah mengalahkan ketinggian ibunya. Untung Nana dah ada ‘bodyguard’ yang boleh menjaganya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian membuatkan ramai peminat terkej0t kerana tidak menyangka jejaka yang tinggi lampai ini merupakan Rayyan. Antara komen-komen yang diberikan :

” Macam tok laki plak rayyan bila dgn nana ..besar dah.. Masyallah tabarakallah rayyan lg tinggi dr nana .. “

” Baru nak say congratz.. If tak baca caption.. ingatkan nana tgah kenalkan bakal husband. Rupanya anak dah lebih tinggi.. “

” Salam Jumaat Nana & Rrayyan.. Masyaallah suci bersih Doakan kami dapat jejak kaki ke Mekah Mukkaramah Aamiin.. “

” Rayyan rupanya.. memula tgk tekezuttt makk igtkan anas.. salam jumaat nana.. MasyaAllah cantiknya kesayangan.. “

” Terkejut nya tgk. Ingat Kak Nana ngan siapa td. Rayyan… hensem nya.. Cantik ibu dan anak… Salam jumaat masyaallah .. “

” Masyaa allah tanjat akk.. slm jumaat jga Nana n rayyan. smga dberkati Allah. love sangat.. Such a beautiful family .. “

” MashaAllah… sorang hensem sorang lawooo sukanya tgok dua2 pakai putih2 cenggini lawooooo.. “

Wah, tak sangka Rayyan dah lebih tinggi daripada ibunya. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga dipermudahkan segala urusan Nana dan Rayyan di sana dalam mengerjakan ibadah umrah. Insyaallah, amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Siti Nordiana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..