” Tokti punya ucapan, tersentuh membacanya.. ” – Netizen

Video Kej0tan Kek Hari Lahir Untuk Anak Sulung Dato’ Sri Siti Nurhaliza, Siti Aafiyah Raih Perhatian Ramai. Comel Je Reaksi Dan Cara Aafiyah Tiup Lilin. Kapsyen Dato’ Siti Pun Alahai, Seb4k !!

Diam tak diam, genaplah usia cahayamata sulung penyanyi kebanggaan negara, Dato’ Sri Siti Nurhaliza iaitu Siti Aafiyah yang ke 4 tahun. Anak yang dinanti-nantikan sekian lamanya oleh Dato’ Siti dan Dato’ Sri Khalid Jiwa ini menjadi kesayangan keluarga.

Menerusi akaun Instagram Dato’ Sri Siti Nurhaliza, telah dikongsikan satu video yang memaparkan kej0tan hari lahir untuk si cilik ini. Menginap di Crockfords Genting hotel, Aafiyah diraikan bersama dengan beberapa orang pekerja dari hotel tersebut.

Pada awal video, kelihatan Aafiyah membukakan pintu dan beberapa pekerja hotel memasuki kamar Aafiyah. Dibawakan sebiji kek hari jadi, Aafiyah nampak gembira dan dapat dilihat daripada reaksi wajahnya itu.

Kapsyen Dato’ Siti juga menarik perhatian peminat. Benar Aafiyah lahir atas doa dan kesabaran Dato’ Siti menanti zuriat sendiri. Penantian yang cukup lama dan Dato’ Siti turut mendoakan agar anaknya ini menjadi h4mba Allah yang hebat dan berbudi pekerti yang tinggi.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, posting oleh Dato’ Siti ini telahpun mendapat hampir 62 ribu likes daripada peminat. Ramai juga yang tidak melepaskan peluang mengucapkan selamat hari lahir buat Aafiyah. Antara komen-komen peminat :

” The blessings. Happiest birthday Aafiyah, the most awaited baby and may you grow up to be as kind and loving as your mommy.. ” – Hanis Zalikha

” Happy Birthday Aafiyah sayang, yakini Allah makbulkan doa ibu tanpa hijab, dewasa dan membesar menjadi insan berguna dan kesayangan dunia akh1rat.. “

” Sanah Helwah Aafiyah si comel. Seb4k pulak baca ucapan Tokti ni. Yang dah lama TTC je faham perasaan macam mana rasa.. “

” Happy birthday Aafiyah, semoga berjaya dan menjadi kebanggaan ayah dan ibu dunia akh1rat. Tokti punya caption, Allahu tersentuh membacanya.. “

” Happy birthday Aafiyah yang bawak kegembiraan buat ayah dan ibu. Ingat lagi satu Malaysia happy bila Aafiyah lahir.. “

” Happy blessed birthday Aafiyah sayang. Tengok cara dia tiup lilin, sopan betul macam ibu dia sebijik.. “

” Happy birthday aafiyah. May Allah bless you along your journey and be a great person like your mum.. “

Amanah dan anugerah dari Allah yang tiada nilainya berbanding wang ringgit dan segala harta dunia buat Dato’ Siti dan Dato’ K. Selamat ulangtahun kelahiran Aafiyah dan semoga Aafiyah menjadi anak yang solehah selalu untuk ibu dan ayah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..