” Dia law4n cikgu la, pandai pitching tak lar1 haha.. ” – Netizen

Gelagat Comel Ana Nayla Mengikut Suara Ayda Jebat Praktis Vokal Cur1 Perhatian Peminat. Amb0i Ana, Ni Lebih Nyaring Dari Suara Mommy. Cute Sangat Suara Tu !!

Bakal berusia 6 bulan dalam beberapa hari lagi, Ana Nayla menjadi penghibur hati Ayda Jebat dan Nabil Mahir. Pelbagai keren4h seiring dengan perkembangan usianya, Ana sudah pandai menyebut beberapa perkataan dengan jelas.

Meninjau akaun Instagram Ayda Jebat, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Ana ketika Ayda mengajarnya menyanyi. Membuat suara tona rendah ke tinggi, Ana mengajuk kembali suara mommynya ini.

Cerita Ayda di kapsyennya, telatah Ana membuatkan dia berasa ger4m. Tidak hanya pandai menyebut perkataan, malahan Ana juga sudah pandai ‘ menyanyi’. Almaklum sahajalah, bayi seperti Ana memang suka menguji vokal dengan ter1akan dan jer1tan.

Dalam video ini, Ana yang seakan memahami apabila mommynya menyebut ‘your turn ‘, pantas memperdengarkan suara nyaringnya. Amb0i Ana, sampai tergelak mommy dan daddy mendengar suara Ana ini.

Jom tonton video perkongsian di bawah :

Gelagat comel Ana ini telahpun meraih hampir 75 ribu likes daripada peminat. Rata-ratanya terhibur mendengar suara cheeky Ana dan antara komen-komen mereka :

” Cutenya, memang muka mummy abis ni. Cheeky girl la Ana, rasa nak c1um lah Ana nayla ni.. “

” Wah dia pun nak jadi penyanyi macam mummy dia lah. Comel sangat macam tengok Ayda versi baby.. “

” Haha dia law4n cikgu la, so cute Ana Nayla. Eei ger4mnya, macam span kan dia serap je apa kita buat.. “

” Sorry lah mommy, lepas ni mommy duduk rumah je. Takde job semua job mommy Ana dah sapu haha. Merdu sangat suara tu Ana haha.. “

” Comelnya, mommy junior sangat ni. Terornya dia pengganti mommy ni. Clever girl macam faham faham je mommy suh nyanyi.. “

” Dah pandai nyanyi la bud4k comel ni, pitching tak lar1 haha. Boleh car4s kerjaya mommy ni.. “

” Ni dari dalam perut dah belajar ni haha, vokal mantap lah baby. Yang last sekali c0nfused dik, awak nyanyi ke awak nang1s haha, So cute.. “

” Haha tak0t tahun depan Nayla juara menang AJL ni haha. Bud4k mata bulat ni mahu law4n mommy nyanyi lah. Suara nyaring tuu.. “

Seronok betul Ana ‘menyanyi’ tu, sampai tergelak besar daddy. Kecil kecil sudah pandai tunjuk bakat ye Ana haha. Apa pun, semoga Ana Nayla sentiasa dalam lindungan Allah dan membesar menjadi anak yang membanggakan mommy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ayda Jebat, IG Ananaylaofficial

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..