” Berabuk banyak betul, masuk balik mata mak cik.. ” – Shiera Ijoy

Video Anak Shuib Sepahtu, Uwais Al Qarni Memohon Doa Daripada Adik-Adiknya Dan Restu Shuib Sebelum Menyertai Pertandingan Golf Buat Ramai Tersentuh. Manjanya Cara Uwais Cakap Dengan Adik-Adik. Part Dengan Shuib Tu Memang Seb4k Sangat !!

Bagi yang mengikuti perkembangan pelawak Shuib Sepahtu pasti tahu yang Shuib sekarang lebih memberikan tumpuan terhadap keluarga dan perniagaannya setelah pemergian isteri tercinta, Siti Sarah Raissuddin beberapa bulan yang lalu.

Bukan mudah untuk bergelar seorang bapa tungg4l lebih-lebih lagi sedang membesarkan anak-anak yang masih kecil tanpa sang isteri di sisi. Namun ramai yang kagum apabila melihat ketabahan Shuib membesarkan anak-anaknya.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Siti Sarah telah berkongsi satu video yang memaparkan anak sulung arw4h iaitu Uwais Al Qarni bersama adik-adiknya iaitu Talita dan Matin. Difahamkan dalam video itu, Uwais sedang meminta agar adik-adiknya mendoakan kejayaannya.

Setelah berjumpa dengan adik-adiknya, Uwais telah pergi kepada Shuib yang sedang berada di meja makan untuk memohon restu kepada daddynya pula. Gelagat Uwais dalam video tersebut telah membuat ramai yang tersentuh dan seb4k.

Tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain meluahkan perasaan seb4k, ada juga yang menyatakan yang suka melihat cara Uwais melayan adik-adiknya dan gayanya juga dikatakan sangat matang. Antara komen-komen menarik adalah :

” Berabuk banyak betul, masuk balik mata mak cik.. ” – Shiera Ijoy

” Kenapa rasa sed1h ni bila tengok Uwais cakap dengan adik-adik dia. Lagi2 bila dia pergi dekat Shuib, auto nang1s wey.. “

” Ya Allah sweetnya abang. All the best abang Uwais, moga kemenangan milikmu, acik doakan.. “

” Sed1h lah tengok video ni, entah lah kenapa. Mybe masih terbayang arw4h Siti Sarah tinggalkan anak2 yang masih kecil.. “

” Uwais, moga berjaya ya. Nampak matang sangat bila tengok cara dia layan adik-adik tu, manja Uwais dengan daddy.. “

” Matured sgt Uwais, bagus didikan ibu dgn ddy, jaga adk2 ye Uwais. Good luck, moga Uwais peroleh kemenangan.. “

” Allahu aku yang seb4k, sed1h p1lu tengok video ni. Semoga Uwais terus jadi abang yang baik dan berjaya nanti.. “

” InsyaAllah, Uwais anak yang hebat, semoga berjaya Uwais. Kalau arw4h ibu ada pasti dia lah insan yang paling bangga dengan Uwais, tiba2 t0uching.. “

Alahai cara Uwais dengan adik-adiknya memang nampak manja sangat. Semoga Uwais terus menjadi abang yang baik buat adik-adik dan insyaallah semoga Uwais akan berjaya dalam pertandingan nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Siti Sarah Raissuddin, Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..