” Comel je Erra ni, mulut membebe1 pun tangan jalan.. ” – Netizen

Video Erra Fazira Membebel Sambil Memasang Meja Buat Peminat Terhibur. Sampai Lari L1ntang Puk4ng Si Dia Tak0t Muka Kena Rakam. Serba Boleh Sungguh Erra Ni, Terbaik Lah !!

Meninjau akaun Instagram Erra Fazira, telah dikongsikan beberapa buah video yang memaparkan gelagat Erra membebel sambil memasang sebuah meja besi. Kata Erra, 2 orang lelaki ini membeli meja tersebut tetapi tidak pandai memasangnya.

Dengan kotak-kotak diangkut dan diberi kepada Erra dengan harapan Erra tolong memasangnya. Merakam kejadian ini, Erra menyuruh si perakam video mengejar lelaki mister1 ini untuk direkodkan wajah mereka.

Terjadilah kejadian kejar mengejar dan lelaki tersebut lari lintang pukang sambil menutup muka dengan pelitup muka. Alahai rupanya si lelaki itu adalah PA Erra bernama Endra dan ini ada ditunjukkan oleh Erra di Instastory miliknya.

Seronok sungguh melihat keakraban antara Erra dan PA nya ini. Untunglah Endra ada majikan yang serba boleh seperti Erra ini. Kerja DIY sebegini nampak ‘kacang’ sahaja pada Erra. Laju sahaja tangan Erra memusing skru pada meja itu.

Jom tonton video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat video seterusnya )

Gelagat Erra ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan sehingga kini lebih 9000 likes direkodkan. Antara komen-komen peminat :

” Eee siapa la tu haha. Apoo bondo meja tu pun tak reti pasang haha. So drop water face.. “

” Geng kita lak kak Erra. Dekat umah ni apa barang sampai semua kita yang kena pasang, Tahu siap nak pakai je haha. Go power girl.. “

” Lepas ni saya nak hantar banyak banyak meja suruh kak Erra tolong pasangkan haha.. “

” Haha ala m4lu la tak reti pasang. Handal sungguh Mohd Fazir ni. Terbukti Erra wanita serba boleh.. “

” Masalahnya cari perempuan jugak yang pasang tu. Betul punya sejati lah jant4n itu haha.. “

” Keluar dah bunyi nismilan, apo bondo la kan. Ad0i aii siyes lawak. Kena kejar tahu lintang pukang lar1 haha. Untung ler diknun ada hakak cantik tolong.. “

” Ms Malaysia pun ye, Mcgyver pun boleh Erra ni. Alahai laju lar1 ye, nasiblah ada kak Erra yang serba boleh ni haha.. “

” Fuh primadona kita pasangkan, serba bolehla Erra ni. Aku tunggu jer Erra cakap ‘lem4h’, rupa rupanya main kejar kejar pulak dah haha.. “

” Comel je Erra ni, mulut bebel pun tangan jalan. Mesti angkat tong gas pun main-main je ni.. “

” Multi tasking women, dahsy4t kak Erra Fazira ni. Power hebatlah. Wanita sejati semua boleh buat… “

Paparan yang dapat dilihat di Instastory Erra :

Wanita zaman moden, memang ramai yang serba boleh seperti Erra ini. Iyelah kena pandai berdikari dan tidak terlalu bergantung kepada orang lelaki. Apa-apa pun, semoga ceria selalu Erra dan gembira bersama kawan-kawan tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : Erra Fazira

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..