” Fuh cantiknya, perfect dari luaran sampai dalaman rumah.. ” – Netizen

Miliki Rumah Kediaman Yang Cantik Dan Selesa, Perkongsian Amar Baharin Cur1 Perhatian Peminat. Bukan Hanya Luas, Dalaman Pun Menarik. Rumahku Syurgaku Ni !!

Semua orang mengimpikan untuk memiliki rumah kediaman sendiri yang selesa. Baik samada rumah itu besar mahupun kecil, ianya pasti membuatkan penghuninya berasa tenang berada di rumah sendiri.

Begitu juga dengan pelakon Amar Baharin yang dikurniakan rezeki untuk mempunyai rumah. Meninjau akaun Instagram Amar Baharin, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memperlihatkan suasana luar dan dalaman rumah Amar.

Hidup di kota besar, ianya kejayaan yang membanggakan apabila dapat memiliki rumah sebegini. Apatah lagi nilai hartanah semakin hari semakin meningkat harganya. Melihat dari luaran, rumah Amar ini dilengkapi dengan taman pada bahagian tepi rumah.

Meninjau ke dalam rumah pula, dekorasi dan warna yang dipilih nyata membuatkan kediaman Amar sekeluarga ini nampak elegant dan mewah. Kemas dan tersusun sekali ruangtamu dan ruang makan yang dipaparkan.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Amar ini telahpun mendapat ribuan likes daripada peminat. Rata-ratanya memuji keindahan rumah Amar dan antara komen-komen mereka :

” Style, pelan pelan akhirnya siap juga ye. Alhamdulillah, cantiknya rumah abang Amar. Luar dan dalam cantik.. “

” Cantiknya, beautiful exterior too. Sejuk mata memandang rumah Amar dan Amyra ni. Rumah impian ni.. “

” Cantik g1la rumah, serious rumah Amar dan Amyra cantik. Love your outdoor landscape.. “

” Cantik rumahnya, cat code tu apa tu gemp4k la nampak. Lanskap pun menarik. Semoga suatu hari nanti saya ada rumah yang cantik dan selesa begini.. “

” Cantik la laman tu. Paling suka tengok pagar dekat tangga tu. Lawanya lahai rumah. Alhamdulillah rezeki Amar sekeluarga.. “

” Puteh bersih dan kemas, sejuk hati. Tenang mata memandang, Alhamdulillah. Rumah yang menenangkan.. “

” Cantik sangat rumahnya, ruang dia nice betul. Amazing rumahku syurgaku. Elegant dan pilihan warna putih yang suci.. “

” Fuh cantiknya, perfect dari luaran sampai dalaman rumah. Sejuk mata memandang, penuh dengan ketenangan.. “

Alhamdulillah rezeki dari Allah untuk Amar sekeluarga. Bolehlah dijadikan inspirasi dan idea untuk peminat menghias rumah masing-masing. Semoga perkongsian ini memberi manfaat dan didoakan semua pembaca dikurniakan rezeki memiliki rumah sendiri.

Silakan SHARE..

Sumber : Amar Baharin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..