” So comel, dah mula cakap bahasa planet. Hehe.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Farah Nabilah, Andre Omar Membaca Buku Buat Peminat Terhibur. Part Nampak Gambar Strawberry Sampai Terliur Tu Kelakar Lah Andre, Habis Dijilatnya Buku Tu. Comel Sangat, Haha !!

Andre Omar merupakan cahaya mata pelakon cantik, Farah Nabilah bersama suaminya, Mohammed Amirul Yunus. Andre dilahirkan pada 22 Oktober 2020 dan kini usia Andre sudah lebih 1 tahun.

Meninjau ke akaun Instagram, video terbaru Andre yang dikongsikan telah membuatkan ramai terhibur. Andre sudah pandai hendak membaca buku dan membelek satu per satu muka surat pada buku tersebut.

Apa yang mencur1 perhatian ialah Andre membaca buku secara terbalik dan Andre tidak boleh melihat gambar makanan. Apabila Andre terlihat gambar buah Strawberry, Andre terus menj1lat buku tersebut.

Amboi nampak macam boleh merasai kemanisan buah Strawberry tu je Andre ni. Sampai terjel1r-jel1r lidah Andre dibuatnya. Dalam masa yang sama Andre juga sudah pandai bercakap dalam ‘ bahasa bayi ‘, comel sangat Andre.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat gelagat Andre yang sudah pandai berkata-kata dalam ‘bahasanya ‘ yang tersendiri. Antara komen-komen yang diberikan :

” Ya Allah comelnya dre eeee.. Hensem boy la Dre ni.. Encem boy nie.. Muka ikut mama dia.. Muka anak mat salleh.. “

” Haha…. cute sgtlah si Dre nie. Kes1an.. j1lat je.. imagine rasa strawberry.. comeyyyy.. manis je tgk dre senyum.. “

” So comel. Dh mula cakap bahasa planet ….. one of the best moment.. Bahasa alien dh keluar.. Keep posting please.. “

” Dh pandai tgk buku nak mkn buah semoga sihat ceria selalu Subhanallah Aamiin.. Ank artis paling comel.. “

” Handsomenyaaaa lahaiiii.. Melting.. Cute mcm gini kene delete.. Allah comelnya. Macam mat salehhh. Semoga anak saya nanti mcm muka awak syg..  “

” Comey betul.. MashaAllahh anak solehh.. Mmg comel sgt2.. n nampak n4ughty nya.. Handsome sgt2.. “

” Rupa cam mat salleh .. ger4m.. soon.. ur mum&dad.. gonna bring u to.. might be.. michigan kot ? thre.. ur fresh strawberry is waiting.. “

Alahai ger4mnya melihat gelagat Andre ni. Apalah yang dibebelkan oleh Andre tu ye. Nanti sudah boleh bercakap mesti peramah Andre ni. Semoga Andre Omar membesar dengan sihat, menjadi anak yang baik serta soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Farah Nabilah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..