” P0rak peranda stage dibuatnya, sikit lagi nak terg0lek. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Elly Mazlein Dan Sherry Alhadad Ketika Mengacara Di Big Stage Buat Penonton Terhibur. Ad0i Kak Lina, Nasib Tak Runt0h Props Tu. Cu4k Sherry Dibuatnya, Haha !!

Gandingan 2 ‘ Sharifah ‘ mengacara rancangan Big Stage Minggu ke 5 sememangnya menggamatkan suasana. Elly Mazlein dan Sherry Alhadad berjaya membuatkan pentas Big Stage minggu lalu menjadi antara minggu yang menarik untuk ditonton.

Tidak cukup dengan nyanyian lagu raya mereka bersama Dato’ Seri Siti Nurhaliza yang membuatkan lagu tersebut menjadi bertukar lirik di hujungnya, Elly dan Sherry turut mengus1k para juri tetap iaitu Ajai dan Dato’ Siti.

Meninjau akaun Instagram Elly Mazlein, telah dikongsikan sedutan video yang memaparkan gelagat Elly dan Sherry ketika mengacara. Dek kerana syok ‘membawang’ sambil duduk di meja yang disediakan, Elly hampir membuatkan props runt0h.

Pantas Sherry memegang lampu dari jat0h daripada meja tersebut seraya meminta Elly supaya berhati-hati. Memang spontan sungguh dialog yang dil0ntarkan oleh Sherry dan Elly dan ini mengundang tawa daripada semua yang berada di dewan.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat 2 pengacara hebat ini mendapat perhatian daripada peminat dan antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Suka buat perangai diorang berdua ni haha, memang lawak betul. Sesuai sangat amik jadi gandingan berdua. Sikit lagi nak terjat0h haha.. “

” Memang dua dua masuk air, p0rak peranda stage dibuatnya haha. Natural masuk air, suka buat hal. Kalau runt0h tu confirm viral haha.. “

” Bila membawang masing masing terlebih gula, let0pan bintang kejora nah bintang haha. Kak Lina tak pernah tak lawak kan, semp0i habis.. “

” Tak boleh berhenti ketawa, ni dua orang kalau dah bersama kec0h melet0p jadinya. The best duo.. “

” Kak Lina memang hyper dia punya semangat tu haha, terhibur tengok bila Sharifah Mariam dan Sharifah Aida Mazlina bergabung.. “

” Kak Lina selalu buat hal la haha, ger4m kita tengok. Win gandingan host yang mantap, padu dan berap1 ap1.. “

” Adui kep0h betul, ni la jadinya bila membawang tak ingat dunia haha. Sikit lagi nak terg0lek haha. Hari tu kasut terpelec0t, lepas ni apa la pulak haha.. “

Sudah namanya Elly, ada sahaja lawak bersahajanya yang membuatkan suasana menjadi riuh. Semoga pada masa akan datang bakal ada lagi gandingan 2 Sharifah ini. Moga terus success dengan perjalanan seni masing-masing. Stay safe Elly dan Sherry.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elly Mazlein, IG Astro Gempak 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..