” Awat comel sangat Baby Shark ni.. ” – Inaijari

Video Terbaru Muhammad Afwa Yang Sedang Bermandi Manda Dengan Memakai Baju Mandi Yang Comel. Alahai Cute Sungguh Afwa, Nampak Happy Jer Dapat Main Air !!

Baru-baru ini, anak kedua Datuk Siti Nurhaliza, Afwa dilihat sudah boleh merangkak. Video yang berdurasi beberapa saat itu telah dikongsikan menerusi akaun fans memaparkan gaya Afwa yang berusaha untuk merangkak meskipun masih belum stabil.

Meninjau di akaun Instagram Inaijari, telah berkongsi satu video terbaru melihat gelagat Afwa sedang bermandi-manda. Difahamkan video tersebut diambil menerusi Instagram Story milik Tya Arifin yang merupakan kakak ipar Afwa.

Video itu telah dirakamkan oleh Tya sendiri memaparkan Afwa begitu comel mengenakan pakaian mandi kartun Baby Shark. Kedengaran Tya menyanyikan lagu Baby Shark setelah melihat Afwa yang seronok bermain air.

Turut ada bersama anak-anak Tya dan ahli keluarga yang lain mengisi masa lapang dengan bermandi-manda di outdoor waterpark di halaman rumah Tya. Alahai comel lah tengok Afwa, boleh pula buat muka comel dia tu.

Tonton video di bawah ini :

Apa sahaja perkongsian mengenai si kecil ini sejak dilahirkan sehinggalah sekarang pasti mendapat perhatian netizen. Bukan sahaja memiliki badan yang bamb4m dan comel, Afwa juga seorang kanak-kanak yang murah dengan senyuman.

Sekadar info, Muhammad Afwa dilahirkan pada tahun lalu dan kini usianya mencecah 10 bulan. Dengan kelahiran Afwa ini maka lengkap lah sepasang anak Datuk Seri Nurhaliza dan suami, Datuk Seri Khalid yang turut mempunyai seorang anak perempuan bernama Siti Aafiyah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, Afwa Khalid, Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..