” Sesekali tengok seb4k, dah macam ibu dia dah. Cantik Dekta.. ” – Netizen

Video Makder Sedang Menyiapkan Anak Arw4h Siti Sarah, Dekta Untuk Sesi Photosho0t Undang Seb4k Ramai. Tengok Lama-Lama Terbayang Arw4h Yang Tengah Siapkan Dekta. Muka Dekta Pun Lepas Makeup Saling Tak Tump4h Wajah Ibu !!

Sejak pemergian penyanyi bersuara merdu, arw4h Siti Sarah Raissuddin, ada sahaja perkongsian mengenai anak-anaknya menjadi perhatian warganet. Pastinya dari hari ke hari, anak-anak arw4h masih tetap merindui ibu mereka.

Selain Shuib, ibu t1ri arw4h yang dikenali sebagai Makder dilihat sering berkongsi perkembangan anak-anak arw4h di Instagram. Bahkan ramai yang menyatakan kasih sayang Makder kepada cucu-cucunya tidak berbelah bagi seperti seorang ibu.

Terbaru, Makder ada berkongsi satu video yang memaparkan dia sedang menyiapkan anak kedua arw4h Siti Sarah iaitu Dzahira Talita Zahr atau panggilan manjanya, Dekta untuk sesi photosho0t. Kelihatan mereka berdua cantik mengenakan baju berwarna sedondon.

Namun video tersebut telah mengundang seb4k netizen yang melihat cara Makder sedang menyiapkan Dekta. Ada yang menyatakan melihat video tersebut seolah-olah seperti arw4h Siti Sarah sedang menyiapkan anak perempuan tungg4lnya itu.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain meluahkan rasa seb4k, mereka juga mengakui wajah Dekta setelah mengenakan makeup kelihatan begitu seiras seperti wajah ibunya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Cantik Dekta nampak mcm ibu dy dah. Klo Sarah da masti happy dpt pkai bju sedondon dgn Dekta. Al-fatihah bt arw4h Siti Sarah.. “

” Sesekali tengok seb4k, dah macam ibu dia dah. Cantik Dekta. Semoga Makder diberikan kesihatan yang baik untuk terus memberikan kasih sayang buat anak-anak arw4h.. “

” Alhamdulillah, semoga segala kebaikan Odey dibalas oleh Allah. Suka tengok cara Odey layan cucu-cucunya.. “

” Alhamdullilah, Odey mmg terbaik. Nnti minta Odey buat rambut ketak2 macam rambut ibu dlm vc kesetiaan.. “

” Sed1h baca kapsyen Makder. Tengok video ni pun rasa nak nang1s walaupun bukan video sed1h, sbb ingat Siti Sarah.. “

” Nampak bayang-bayang arw4h Siti Sarah dalam diri Makder. Makder lah tmpt tumpang kasih anak-anak arw4h.. “

” Seb4k tengok cara Makder siapkan Dekta, auto ingat arw4h Siti Sarah. Semoga anak-anak ini terus kuat melalui hari2 mendatang tanpa ibu tercinta.. “

Jelas terlihat kasih sayang yang sangat utuh Makder kepada cucu perempuannya. Apa-apa pun, semoga keluarga ini akan terus kuat menjalani kehidupan mereka dan moga arw4h Siti Sarah ditempatkan dalam kalangan orang-orang beriman.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Suciawais

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..