” Dah besar anak dar4 Riz, tinggi dia ye.. ” – Netizen

Riz Amin Kongsi Video Menghantar Anak Perempuannya, Natalia Eryna Ke Sekolah Pada Hari Pertama Persekolahan. Wah Baru Darjah 1 Dah Tinggi Eryna. Ikut Daddy Sangat Ni. Comel !!

Pelakon tinggi lampai, Riz Amin antara pelakon lelaki yang berbakat dan banyak menghiasi kaca televisyen menerusi slot drama Melayu. Antara drama yang dilakonkan oleh Riz adalah K0rban Kasih dan terbaru Kerana Dia Suka.

Mendirikan rumahtangga bersama Sharifah Fazlina Syed Fuad, anak perempuan bernama Putri Natalia Eryna. Meninjau akaun Instagram Riz Amin, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Riz bersama isteri menghantar Eryna ke sekolah.

C0ret Riz di kapsyennya, Eryna kini sudah pun memasuki persekolahan dalam darjah 1. Terasa puterinya ini telah besar, perasaan Riz sebagai seorang ayah sedikit tersentuh. Riz turut meluahkan rasa sayangnya pada anak perempuannya ini.

Eryna yang memakai uniform lengkap sekolah bersama kasut hitam menggalas beg sekolah berwarna merah jambu. Dengan rambut di1kat rapi, Eryna nampak kemas. Walaupun baru darjah 1, Eryna sudah terlihat tinggi sama seperti daddynya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Riz ini sehingga kini telahpun meraih lebih 1000 likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” I pun proud tengok you Riz. Bapa yang bertanggungjawab dan suami yang mithali. Ala comelnya Eryna, insha ALLAH berjaya dunia dan akhir4t.. “

” I feel you, bila anak dah sekolah rasa dah besar sangat dia kan. Tingginya Eryna, baru darjah 1. Ni mengikut daddy dia ni tinggi lampai.. “

” Dah besar anak dar4 Riz, tinggi dia ye. Good luck girl for your new journey. Comel sangat bila dah makin besar ni.. “

” Good luck my dear, lama auntie tak jumpa. Alolo so sweetnya, dah pakai uniform sekolah princess ni.. “

” Alhamdulilllah, gembiranya tengok. Dah besar dah Eryna, comel dan tinggi sebijik ikut daddynya.. “

” Yeay big girl already Eryna. You memang bapa mithali lah Riz Amin. Kalau ada anugerah father of the year, you confirm dapat.. “

” Tingginya princess ni, nanti dah remaja mesti melayut tinggi macam daddynya. Good luck Eryna, belajar rajin-rajin ye.. “

Kaum ayah pasti dapat merasai perasaan yang Riz rasai sekarang. Semoga Eryna dipermudahkan dalam menuntut ilmu, dilapangkan dadanya dan menjadi anak yang solehah serta membanggakan kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rizamin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..